Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۵۸ درصد واجدان شرایط رأی این استان در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کردند گفت: مشارکت استان بوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ۹ درصد بیشتر از میانگین کشوری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدتقی ایرانی ظهر امروز در نشست بررسی انتخابات 28 خرداد ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان بوشهر، با بیان اینکه مردم با حضور پررنگ و حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات افزودند اظهار داشت: مردم در 28 خرداد با حضور پرشکوه، هوشمند و به هنگام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی خاطره به یاد ماندنی دیگر در اذهان ثبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه انتخابات 28 خرداد بدون کوچکترین مشکل امنیتی و با صحت و سلامت برگزار شد افزود: دست‌اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت، نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و اصحاب رسانه استان بوشهر نقش مهم و قابل توجهی ایفا کردند.

ایرانی ضمن تشکر و قدردانی از مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات یاد شده مجموع آرای ماخوذه استان را 461 هزار و 269 رأی دانست و بیان کرد: در این انتخابات بیش از 58 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند که نرخ مشارکت مردم استان بوشهر 9 درصد بیشتر از میانگین کشور بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر: مشارکت ‌استان بوشهر 57.8 درصد بود / آیت‌الله رئیسی 67 درصد کل آرا‌ را کسب کردامام جمعه بوشهر: مردم در انتخابات 28 خرداد با مجاهدت، دشمنان را ناامید کردندنتایج انتخابات شوراهای اسلامی مرکز شهرستان‌های استان‌ بوشهر + اسامی

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر، بیشترین درصد مشارکت در شهرستان‌های استان بوشهر را مربوط به شهرستان تنگستان با 77.6 درصد اعلام کرد و افزود: در شهرستان دیر 77 درصد، شهرستان دشتی 76.5 درصد و شهرستان جم 74.6  درصد واجدان شرایط رأی شرکت کردند.

وی بیان کرد: در شهرستان دیلم 66.8 درصد، شهرستان دشتستان 60.9 درصد، شهرستان بوشهر 47.7 درصد، شهرستان عسلویه 47.1 درصد، شهرستان کنگان 42.4 درصد و شهرستان گناوه 52.2 درصد از واجدان شرایط رأی در انتخابات 28 خرداد مشارکت کردند.

انتهای پیام/190/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد انتخابات 28 خرداد شوراهای اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جباری شامگاه شنبه در آئین تکریم و معارفه دادستان کامیاران ضمن تبریک حمله افتخارآفرین نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاک رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با تکیه بر خداوند متعال و اراده جمعی مردم، مدلی از نظام سیاسی_ دینی را در جهان ارائه داده که آثار آن را در سرتاسر جهان مشاهده می‌کنیم.

وی افزود: بر اساس اصل ۱۵۶ قانون اساسی جمهوری اسلامی، دادستان وظایف متعددی از قبیل احقاق حق، تشخیص حق و اجرای حق را بر عهده دارد و کارشناسان علوم قضائی بیش از ۲۵۰ وظیفه را برای دادستان احصاء کرده‌اند.

وی تاکید کرد: دادسرا از حساس‌ترین ارکان قوه قضائیه به شمار می‌رود که رسیدگی به تظلمات، احیای حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم، کشف جرم و اجرای حکم از جمله این وظایف است.

دادستان سنندج تصریح کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری لازمه جهش تولید، جلب مشارکت‌های مردمی است و این مهم توسط مسؤولان ۳ قوه باید صورت گیرد.

جباری اضافه کرد: در این راستا کمیته‌ای با مشارکت مردم در استان تشکیل شده تا راهکارهای جلب و جذب مشارکت‌های مردمی را با توجه به اقتضائات، پتانسیل‌ها و توانمندی هر شهرستان را رصد کنند.

وی افزود: یکی از خدمات دستگاه قضائی، تأمین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با مخلان امنیت در جامعه است که استفاده از ظرفیت‌های مردمی با تکیه بر قانون و ابداعات مدیریتی می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

دادستان مرکز استان همچنین بر ضرورت آسیب شناسی جرایم در کامیاران تاکید کرد و بر تبادل نظر مسئولین این شهرستان و سازمان‌های مردم نهاد در جهت کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

در پایان این مراسم، میلاد کفراشی به عنوان دادستان جدید شهرستان کامیاران معرفی شد و از زحمات کورش مرادی تقدیر شد.

کد خبر 6083813

دیگر خبرها

  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • استاندار جدید لرستان را بیشتر بشناسید + سوابق
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • احصا ۲۵۰ وظیفه برای دادستان‌ها
  • جلب مشارکت مردمی لازمه تحقق شعار سال است
  • شهرک‌های سرمایه‌گذاری دانش بنیان اقتصادی در بوشهر ایجاد شود