Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مردم ایران فرق بین مشکلات و اهمیت حضور در انتخابات را به دنیا نشان دادند. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: ملت همیشه حاضر در صحنه‌های سرنوشت‌ساز کشور به دنیا ثابت کردند که مشکلات اقتصادی و انتخابات یک مقوله مجزا از هم هستند و به دنیا ثابت کردند که به دلیل مشکلات و مطالبات بی‌نتیجه از حضور در پای صندوق‌های رای ممانعت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بصیرت و ولایتمداری مثال‌زدنی مردم در عرصه مهم انتخابات گفت: شرایط سخت اقتصادی و فشارهای رسانه‌ای دشمن نتوانست بصیرت مردم را تحت تاثیر قرار دهد و برگ زرین در تاریخ انقلاب اسلامی پدید آورد چرا که دشمنان همواره در تلاش بودند تا با کمرنگ نشان دادن اهمیت انتخابات و برجسته‌سازی مشکلات اقتصادی مردم را از حضور در انتخابات منع کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: مواجهه با مشکلات معیشتی جدی و حوزه مسائل داخلی نیازمند مدیریت توانمند و جهادی است که بی‌شک آیت‌الله رئیسی به عنوان یک دولت قوی و مردمی در این راستا ورود جدی پیدا کرده و کارنامه درخشانی کسب خواهد کرد.

ستاد انتخابات نتایج انتخابات شورای ‌شهر قم را اعلام می‌کندامیرآبادی فراهانی: تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شورای شهر قم توجیه ندارد/ دادستان ورود کندفرمانده سپاه استان کردستان: مشارکت بالای مردم در انتخابات بار دیگر مایه افتخار اسلام و ایران شد

موسوی تصریح کرد: خوشبختانه همانند همیشه نقشه‌های شوم دشمنان در مسائل سیاسی و اجتماعی به یاس و ناامبدی تبدیل شده و مردم همیشه حاضر در صحنه از حق رای خود به این آسانی نمی‌گذرند و در کنار مسئولان و دولتمردان برای ایرانی آباد و در حال توسعه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/140/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی

استاندار لرستان از برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت شامگاه چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات لرستان، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات، اضافه کرد: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده‌ است.

مشارکت 47درصدی مردم لرستان در انتخابات + جزئیات

استاندار لرستان عنوان کرد: فرآیند آموزشی برگزاری انتخابات الکترونیکی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز این استان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های لازم برای انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات در صداوسیمای لرستان تدارک‌ دیده شده‌ است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پرشور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

انتهای پیام/ 645/

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • مدیریت ارشد استان بوشهر برای رفع مشکلات مردم پای کار است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم