Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون وظیفه عمومی انتظامی استان از فراخوان اعزام به خدمت مشمولان عادی، دیپلم، فوق دیپلم ، لیسانس ،فوق لیسانس و دکتری درتیرماه ۱۴۰۰خبر داد.

سرهنگ «جعفر فیضی» اظهار کرد: تمام مشمولان غایب و غیرغایب استان در مقاطع عادی، دیپلم، فوق دیپلم ،لیسانس،فوق لیسانس و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه دریافت کرده اند ، بایدراس ساعت۷ صبح روز سه‌شنبه مورخه یکم تیرماه به معاونت وظیفه عمومی استان ایلام واقع در ایلام ،بلوار شهید بهشتی ،خیابان شهروند ،مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: افرادی که به هر دلیل تا کنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند ،می‌توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰مراجعه و پس از دریافت برگ مذکور ، بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اعزام به مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده وجلوگیری از شیوع بیماری کرونا امان پذیر نیست، گفت:  مشمولان باید برگه‌های مربوط به اعزام به خدمت از جمله برگ اعزام،برگ محل مراجعه ،برگ واکسیناسیون، ،سرباز کارت (کارت حقوق)، شناسنامه ،کارت ملی و.... به همراه داشته باشند.

 فیضی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ،مشمولان در هنگام مراجعه ، ماسک ،دستکش ومواد ضدعفونی کننده همراه داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام اعزام به سربازی وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان را وظیفه می‌دانیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: ۱۰۰۰ کیسه آرد، تعداد ۲ هزار مورد انواع کنسرو جات، تعداد ۳ هزار بطری آب معدنی، ۱ هزار سری اسباب بازی، ۱۵۰ کارتن پوشک بچه، تعداد ۱۰ کارتن لوازم بهداشتی، تعداد ۳۰۰ بسته سبد کالا، ۲۰۰ عدد کیسه خواب، تعداد ۲۰۰ تخته پتو، ۲۰۰ تخته روفرشی، ۱ هزار گالن آب، ۵۰۰ البسه ورزشی کودکان اهدا شد.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم شریف و انقلابی استان سیستان و بلوچستان را یک وظیفه می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس اضافه کرد: نیروهای امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام مأموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.

وی تاکید کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

سردار مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا عادی شدن شرایط در استان سیستان و بلوچستان و رفع مشکلات در کنار مردم عزیز این خطه است و کمک‌های امدادی و غذایی ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6083016

دیگر خبرها

  • خدمت رسانی به مردم شریف سیستان و بلوچستان را وظیفه می‌دانیم
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی
  • رفع مشکل ترافیکی ساکنان همجوار پایانه مسافربری جی از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اردیبهشت ۱۴۰۳ اصفهان
  • این افراد به خدمت سربازی اعزام می شوند