Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: خوب شد که فرنگی کاران اردوی تیم ملی الان به کرونا مبتلا شدند چرا که دیگر نگرانی بابت ابتلای آن ها پیش از مسابقات جهانی روسیه نخواهیم داشت. روح الله میکاییلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ابتلای ۲۲ فرنگی کار تیم ملی جوانان به ویروس کرونا، اظهار کرد: واقعا نمی دانم چرا این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی ما در اردبیل ۸ روز پیش به پایان رسید و شاید بچه ها در آنجا به کرونا مبتلا شدند. البته شرایط در اردبیل خوب بود. نفراتی مثل خسرونژاد و بالی تبار هم که با ما نبودند به کرونا مبتلا شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان، افزود: من فکر می کنم بچه ها در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری که برای رای دادن رفتند به کرونا مبتلا شدند. البته به نظر من خوب شد که بچه ها الان کرونا گرفتند چرا که دیگر نگرانی بابت ابتلای آن ها پیش از مسابقات جهانی روسیه که ۲ ماه دیگر برگزار می شود نداریم و حداقل تا ۳ یا ۴ ماه آنتی بادی در بدن آن ها وجود دارد.

وی درباره برنامه پیش روی تیم ملی با وجود ابتلای ۲۲ فرنگی کار به کرونا، گفت: همه بچه ها ۳ روز دیگر در شهرهایشان تست کرونا می دهند اگر منفی بود به اردو می آیند و اینجا هم یک بار دیگر تست می دهند و در صورت منفی بودن وارد اردو می شوند. من هم به کرونا مبتلا شده ام و امیدوارم خمه بچه ها هر چه زودتر به سلامتی کامل برسند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ویروس کرونا کرونا مبتلا شدند تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد

بعد از مسابقات کشتی قهرمانی آسیا که قرار است همین ماه در بیشکک قرقیزستان برگزار شود، 5 وزن به جای مانده ایران از المپیک هم خارج از مسابقات قهرمانی آسیا، مسابقات گزینشی المپیک خواهند داشت.

به گزارش طرفداری، کشتی ایران در این مسابقات احمد جوان را در 57 کیلو، یونس امامی را در 74 کیلو و امیرعلی آذرپیرا را در 97 کیلوی آزاد دارد و در فرنگی هم امین کاویانی در 77 و علیرضا مهمدی در 87 کیلو نمایندگان ما هستند.

در 57 آزاد که فقیرترین وزن ما در مجموع آزاد و فرنگی است، بعد از ضعف و ناکامی میلاد والی زاده، ابراهیم خواری و علیرضا سرلک، مشخص شد که احمد جوان بهترین کشتی گیر ماست. هر چند کار او هم برای صعود سخت است. در 74 کیلو یونس امامی هر چند در جهانی ناامید کننده ظاهر شد، اما باز هم بهترین کشتی گیر ما در این وزن است و در 97 کیلو هم آذرپیرا بعد از برد برابر اسنایدر می تواند باز هم نماینده ایران در این مسابقات باشد.

اما در کشتی فرنگی به نظر می رسد کاویانی و مهمدی هر دو بتوانند در گزینشی کار خود را برای رسیدن به المپیک تمام کنند. احتمالا کشتی گیر سبک وزن آزاد ما یعنی جوان، سخت ترین کار را برای صعود به مسابقات المپیک داشته باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • زنان تراکتوری مجوز ورود گرفتند
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • ستاره کشتی فرنگی اردوی تیم ملی را ترک کرد!
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیری مرموز سرطان
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • حسن یزدانی مجبور به جراحی شد/کامران بدشانسی آورد/ ۳ مدال می‌گیریم