Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمار‌ها نشان می‎‏دهد که تاکنون بیش از ۳۹۸ هزار و ۸۰۰ زندانی در آمریکا به کرونا مبتلا شدند.

خبرگزاری میزان - آمار‌ها نشان می‌دهد که زندان‌های آمریکا، شامل ایالتی و فدرال یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا در این کشور به شمار می‎روند.

به گزارش «مارشال پراجکت»، تا روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد)، ۳۹۸ هزار و ۸۳۲ نفر از زندانیان در زندان‌های سرتاسر آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این آمارها، تعداد مبتلایان در مقایسه با هفته گذشته حدود یک درصد افزایش یافته است.

همچنین بر اساس آمارها، زندان‌های کالیفرنیا با ۴۹ هزار و ۳۷۵ مورد، زندان‌های فدرال با ۴۹ هزار و ۳۲۴ مورد، تگزاس با ۳۴ هزار و ۶۹۰ مورد و میشیگان با ۲۶ هزار و ۶۹۲ مورد، بیشترین تعداد مبتلایان کلی از زمان آغاز همه گیری کرونا در آمریکا را در میان زندان‌ها ثبت کرده‎اند.

بیشتر بخوانید: رد هزاران درخواست آزادی مشروط زندانیان آمریکایی مرگ بیش از ۲۷۰۰ زندانی کرونایی در آمریکا

تاکنون دستکم ۲ هزار و ۷۰۸ نفر از زندانیان در زندان‌های آمریکا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‎اند.

همچنین نرخ مرگ و میر زندانیان در هفته منتهی به ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد)، در مقایسه با هفته گذشته، حدود یک درصد افزایش یافته است.

بر اساس گزارش‎ها، تقریبا تمامی زندان‌های آمریکا، مرگ‌های ناشی از ویروس کرونا در میان زندانیان را ثبت کرده‎اند.

همچنین آمار‌ها نشان می‎دهد زندان‌های تگزاس با ۲۷۳ مورد مرگ، زندان‌های فدرال با ۲۵۶ مرگ، زندان‌های کالیفرنیا با ۲۲۴ مورد مرگ و فلوریدا با ۲۲۱ مورد مرگ بیشترین تلفات کرونایی را در میان زندان‌های آمریکا ثبت کرده‎اند.

در حالی که بیشتر تمرکز‌ها بر روی بیماری زندانیان است، گروه دیگری از افراد در این مراکز در معرض خطر قرار دارند؛ افسران پلیس زندان‎ها، پرستاران و سایر کارکنان زندان‌ها در آمریکا؛ این افراد نه تنها با زندانیان، بلکه با دنیای خارج از زندان‌ها هم در ارتباط هستند.

از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در آمریکا، تاکنون ۱۱۴ هزار و ۱۳۶ نفر از کارکنان زندان‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده‎اند.

همچنین ۲۰۸ نفر از این افراد نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‎اند.


انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا جو بایدن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن کرونا زندان های آمریکا ویروس کرونا زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه

یک سازمان حقوق بشری اعلام کرد نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از زمان آغاز تجاوزات خود به نوار غزه، ۳۰۰۰ فلسطینی از جمله زنان، کودکان، افراد مسن و پزشکان را دستگیر کرده‌اند.   به گزارش ایسنا، سازمان حقوق بشری المیزان عنوان کرد: اشغالگران صهیونیست ۱۶۵۰ زندانی از اهالی غزه را بر اساس قانون مبارزان غیرقانونی، قانونی که در سال ۲۰۰۲ وضع شد، در زندان‌های اسرائیل با سلب هرگونه کنترل قضایی و تضمین دادرسی عادلانه از بازداشت‌شدگان، حبس کرده است.   این سازمان می‌افزاید: این زندانیان در انزوای کامل از دنیا در زندان‌های نفحه و نقب توزیع می‌شوند زیرا اشغالگران مانع از انتشار اطلاعات در مورد آنها می‌شوند و امکان تعیین وکیل یا هرگونه وکالت را از آنها سلب می‌کنند.   رژیم صهیونیستی همچنین ۳۰۰ زندانی دیگر از جمله ۱۰ کودک را از اهالی غزه برای بررسی پرونده‌های دیگر در زندان‌های عسقلان و عوفر منتقل کرد. همه بازداشت‌شدگان از لحظه دستگیری تا مراکز تحقیقاتی مورد شکنجه و رفتارهای تحقیرآمیز قرار می‌گیرند که کرامت انسانی را نقض می‌کند.   مرکز المیزان از جامعه بین‌المللی خواست که مسئولیت‌های قانونی و اخلاقی خود را در قبال سرزمین‌های اشغالی فلسطین به عهده بگیرد، مفاد حقوق بین‌الملل را اعمال، از غیرنظامیان به‌ویژه زندانیان حمایت و به جنایات شکنجه پایان دهد.   رژیم صهیونیستی پیشتر چند بازداشتی اهل غزه را آزاد کرده بود. آثار شکنجه بر روی اجساد زندانیان آزاد شده مشهود بود. آن‌ها در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی و یا در خانه‌های ویران شده‌ای که اشغالگران آن‌ را به پادگان‌های نظامی تبدیل کرده‌اند، شکنجه شدند. منابع رسانه‌ای اعلام کرده‌اند که سربازان رژیم اشغالگر در دوره بازجویی به نیازهای بشردوستانه زندانیان اهمیتی نمی‌دهند و حتی روزها آن‌ها را تشنه نگه می‌دارند.   از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.   در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد!
  • بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد
  • جمعیت وفاق ملی بحرین: ۵۵۶ زندانی سیاسی همچنان در زندان‌های آل خلیفه هستند
  • بازداشت ۳۰۰۰ فلسطینی از زمان آغاز جنگ غزه
  • ۷ هزار و ۵۵۲ رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است