Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس عملیات (خدمات کشتیرانی) جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت مدرک تحصیلی کارشناسی ترجیحا رشته های دریایی و زبان انگلیسی مسلط به زبان انگلیسی مسلط به microsoft office حقوق ثابت بیمه تامین اجتماعی بیمه تکمیلی پاداش از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. اطلاعات تماس ایمیل hr99estekhdam@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com
پربیننده ترین استخدام مهندس الکترونیک و مونتاژ کار در شهرک صنعتی خاوران استخدام سرپرست منابع انسانی و اداری در تهران استخدام مهندس الکترونیک در شرکت تجهیز الکترونیک اکسون در البرز استخدام کارمند اداری در شرکت سان تجهیز زمین در تهران استخدام مدیر داخلی و اجرایی، بازاریاب و ویزیتور در شرکت افرا لیان اطلس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند

 
به گزارش تابناک به نقل از تابناک، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در غزه و در پاسخ به تجاوزات به یمن، ۶ عملیات توسط پهپاد و موشک طی سه روز گذشته انجام دادیم.

یمن در حمایت از غزه با آغاز حملات خود در ۳۱ اکتبر و انجام ده‌ها عملیات پس از آن، تلاش‌های آمریکا و انگلیس را برای شکستن محاصره تحمیل شده بر رژیم صهیونیستی در سراسر دریای سرخ ناکام گذاشته و این عملیات حتی از ناکام گذاشتن این تلاش‌ها فراتر رفته و صنعا در پی حماقت ائتلاف آمریکایی با انجام حملات به مناطق مختلف یمن، اهداف خود را گسترش داده و حالا کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی را نیز شامل شود.

کارشناسان در این باره معتقدند که عملیات بی‌سابقه ارتش یمن علاوه بر اینکه مانع از تلاش‌های آمریکا و انگلیس برای شکستن محاصره دریایی رژیم صهیونیستی شد، توان نظامی را نشان داد که واشنگتن از آن بی‌اطلاع بود و در واقع معادلات آن را به هم ریخت.

علی‌رغم اصرار صنعا برای تحمیل محاصره دریایی بر رژیم صهیونیستی تا پایان محاصره و تجاوزات غزه و هدف قرار دادن کشتی‌های این رژیم و کشتی‌های آمریکا و انگلیس در نتیجه حماقت آنها با حمله به یمن، اما بر حفظ امنیت ناوبری دریایی برای دیگر کشتی‌ها تاکید دارد و اظهارات مقامات آن گواه این نیت است.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته «تولیمو» اعلام شد + جدول
  • اعلام زمان‌بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو
  • نجات یک گردشگر از غرق شدن در سواحل جزیره قشم
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • هشدارهای بدون تعارف مجید انصاری /در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم /در گزینش‌های اداری و استخدام زندگی را بر خیلی‌ها دشوار کرده‌اند
  • حمله جنگنده‌های آ‌مریکایی و انگلیسی به شمال غرب یمن
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • وزش باد‌های شدید سبب مواج شدن خلیج فارس و دریای عمان، ۸ فروردین
  • یمنی ها اهداف انگلیسی و آمریکایی را زدند