Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام آیت الله نورمفیدی آمده است: حضور شکوهمند ملت سرافراز و مقاوم ایران در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با وجود تبلیغات سوء بدخواهان و برخی مشکلات به‌ ویژه گرفتاری‌های معیشتی بسیاری از مردم و شیوع بیماری کرونا حاکی از عمق بینش و اعتقاد قلبی و احساس مسوولیت دینی و ملی مردم نسبت به انقلاب و این سرزمین است و بدون تردید موجب افزایش اقتدار کشور و دفع شرارت‌های دشمنان خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مردم گرگان در این پیام خاطرنشان کرد: از طرف خود و مردم شیعه و سنی استان گلستان جلب اعتماد ملت بزرگ ایران به‌عنوان رییس‌ جمهور منتخب را به جنابعالی تبریک عرض نموده و امیدوارم با هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همکاری و همدلی جمیع دلسوزان و دلبستگان شاهد رشد و شکوفایی همه‌جانبه کشور باشیم.

میزان مشارکت مردم گلستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۶۲ درصد بود.

از مجموع یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجدین شرایط رای در گلستان بیش از ۸۲۵ هزار نفر در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

مردم گلستان به حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقاید و سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری به ترتیب بیش از ۴۶۲ هزار، ۱۳۹ هزار، ۸۴ هزار و ۲۵ هزار رای دادند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب گرگان سید کاظم نورمفیدی گلستان انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب انتخابات ۱۴۰۰ سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری منتخب گرگان گلستان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور اعلام کرد که مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲ حوزه برای انتخاب ۴۵ نماینده در ۲۱ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

به گزارش مشرق،احمد وحیدی عصر امروز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با پشت سر گذاشتن بسیار عالی مرحله اول انتخابات و انتخاب ۲۴۵ نماینده منتخب، انتخاب ۴۵ نماینده به‌دور دوم کشیده شد، اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هشت حوزه، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، عنوان کرد: حوزه‌های که قرار است بیش از یک نماینده انتخاب شود، انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

وزیر کشور در ادامه با بیان اینکه در خرم‌آباد نیز انتخابات به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود، افزود: انتخابات در وقت خودش، یعنی ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

وحیدی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤالی با بیان اینکه تمام وزرا به دنبال این هستند قوی‌ترین مدیران را انتخاب کنند و با تفاهم مشترک بین استاندار و وزیر، مدیر انتخاب می‌شود، ممکن است کسی از دیدگاه بعضی رسانه‌ها موردپسند نباشد، اما آنچه که مهم است این بوده که مدیر باید بتواند به مردم خدمت کند، در خدمت مردم باشد، گفت: قالب مدیران ما هم به این صورت هستند.

وی، تأکید کرد: وزرا به دنبال این نیستند که مدیر ضعیف انتخاب کنند، بنای انتخاب هم بین استاندار و وزیر مربوطه است.

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که تغییر استانداران استمرار دارد؟ گفت: ما فعلاً این دو استاندار مازندران و لرستان را تغییر داده‌ایم.

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دین و حجاب امروز آماج حمله دشمنان است
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است