Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:17:57 GMT

ریزش نیم میلیونی سکه طرح جدید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۳۲۹

ریزش نیم میلیونی سکه طرح جدید

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بهای انواع سکه در بازار امروز نسبت به پایان هفته قبل، کاهش معناداری دارد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به پایان هفته گذشته، ۵۰۰ هزار تومان کاهش دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ایبنا، محمد کشتی آرای نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به افت بهای جهانی طلا به رقم ۱۷۶۵ دلار برای هر اونس اظهار داشت: در معاملات دومین روز هفته، علاوه بر کاهش نرخ جهانی طلا، شاهد افت نرخ ارز به ویژه دلار در بازار نیز بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روندی که در مجموع به کاهش نسبی بهای انواع طلا و سکه در بازار تهران منجر شده است.

به گفته این فعال صنفی، شرایط فعلی بازار طلا و سکه به گونه ای نیست که بتوان برای روزهای آینده، پیش بینی قابل تاملی داشت، اما آنچه مسلم است در یکی دو روز اخیر، شاهد ثبات نسبی در سمت عرضه و تقاضا در بازار هستیم. وی همچنین خاطر نشان کرد اونس جهانی طلا نسبت به پایان هفته قبل، حدود ۱۰۰ دلار کاهش یافته است.

کشتی آرای در ادامه به آخرین نرخ های بازار اشاره داشت و افزود: هر قطعه سکه تمام طرح قدیم در بازار امروز به نرخ ۱۰ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۵۰۰ هزار تومانی نسبت به آخرین نرخ هفته قبل، به قیمت ۱۰ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان معامله می شود.

هر نیم سکه نیز امروز به رقم ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و هر ربع سکه به رقم ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسیده که بهای نیم سکه نسبت به پایان هفته گذشته، ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافته است.

همچنین هر سکه یک گرمی بانک مرکزی نیز دو میلیون و ۲۵۰ تومان قیمت گذاری شده است. هر مثقال طلای آب شده در بازار امروز به رقم  ۴ میلیون و ۴۱۷ هزار تومان رسیده و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۳۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در پایان افزود: حباب سکه امامی در بازار امروز، ۲۲۰ هزار تومان است.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: قیمت طلا و سکه قیمت طلا طلا نسبت به پایان هفته بازار امروز هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین صفحات منتشر کننده این فیلم نوشته‌اند که این صحنه‌های تراژدیک گریه و زاری به دلیل گرانی ۲۰۰ میلیونی پژو پارس و عدم توانایی پرداخت آن است.

کد خبر 846201 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو ايران خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • قیمت رانا در بازار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • اثر دلار کاهشی بر قیمت خودرو‌های پرطرفدار داخلی
  • کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ فاز اصلاحی شاخص شروع شد؟
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳/ حباب سکه امامی هفت میلیونی شد
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • گریه و زاری عجیب حواله‌داران پژو پارس ۴۰۰ میلیونی که در بازار ۷۰۰ میلیون تومان است + فیلم