Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از ارکان شعار انتخاباتی شورای اصلاح‌طلبدر سال ۹۶ اکوسیستم کارآفرینی بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و منجر به انتخاب این شورا برای دوره پنجم مدیریت شهری شد و منشأ تحولات جدید در شهر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی امروز (یکشنبه) در آئین افتتاح رسمی شرکت سرمایه گذاری جسورانه هدهد، اظهار کرد: باید قدردانی کنم از کسانی که فضای جدیدی در شهر به وجود آوردند؛ چهار سال قبل در زمان برگزاری انتخابات هر گروهی شعاری را مطرح می‌کرد تا مورد استقبال مردم قرار گیرد و در این میان تیم اصلاحات نیز با برنامه ورود کرد که یکی از شعارهای آن «چهل ستون شهر فردا» بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ارکان این شعار اکوسیستم کارآفرینی بود که مورد استقبال شهروندان قرار گرفت و منجر به انتخاب شورای اصلاح‌طلب برای دوره پنجم مدیریت شهری شد؛ این شورا نیز منشأ تحولات جدید در شهر بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: بی شک هیچ گروه یا جریان فکری نمی‌تواند با اتفاقاتی که در این دوره رقم خورد به تقابل بپردازد زیرا مردم خواستار ادامه آن هستند و هرکسی بخواهد جهت را عوض کند مورد انتقاد شهروندان قرار می‌گیرد.

وی اشتغال را یکی از دغدغه‌های شورای سوم که همزمان با مشکلات اقتصادی دولت قبل بود دانست و تصریح کرد: در آن زمان مراجعه مکرر مردم به شورای شهر برای اشتغال از یک سو و شرمندگی اعضای شورا را از سوی دیگر باعث شد فراهم کردن زمینه اشتغال در کلانشهر اصفهان یکی از دغدغه‌های بزرگ شورای شهر باشد.

نصراصفهانی با بیان اینکه نگاه مردم به شورا، نگاهی در وسعت شهر است نه شهرداری، افزود: یکی از گرفتاری‌های مهم مردم مسئله اشتغال است و هرچه آدرس اداره کار به مردم بدهیم و آنها مراجعه کنند بازهم مشکل حل نمی‌شود.

وی با اشاره به ورود جدی مدیریت شهری به حوزه کارآفرینی ادامه داد: در راستای بها دادن به جوانان و نوجوانان و تکریم جایگاه آنها باید زمینه‌ای را فراهم کنیم که این افراد به حوزه کارآفرینی وارد شوند زیرا این اتفاق برای مدیریت شهری یک افتخار بزرگ بوده و پیروی از سیره بزرگان دین است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اکوسیستم کارآفرینی و فعالیت استارتاپ‌ها فضای بسیار خوبی مهیا کرده و باید استمرار یابد، خاطرنشان کرد: فضای ایجاد شده باعث امیدبخشی به مردم شده و امیدبخشی قطعاً منجر به اتفاقات خوشایند در شهر خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از برجستگی‌های شورای پنجم نقش مرکز پژوهش‌های شورای شهر بوده است، تصریح کرد: در شورای پنجم بالغ بر ۵۵ طرح بررسی و مصوب شد که تعدادی از آنها عملیاتی شده است.

نصراصفهانی با بیان اینکه شورای شهر در نهایت همکاری با مدیریت شهری باید مبدع، خلاق و نوآور باشد، ادامه داد: بخش عمده‌ای از طرح‌های شورا به مرکز پژوهش‌های شورا و کمیسیون‌های هفتگانه شورای شهر ارجاع شده تا با طرح‌های بررسی شده در چهار دوره قبل مقایسه و تطبیق شود.

به گزارش ایمنا در پایان این مراسم گواهی سهام سهامداران شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر هدهد تقدیم آنها شد.

کد خبر 501979

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان صندوق سرمایه گذاری خطر پذیر سرمایه گذاری هر یکشنبه یک افتتاح سرمایه گذاری خطر پذیر اکوسیستم کارآفرینی کارآفرینی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری شهر اصفهان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود

ابراهیم صفری در جلسه با اعضای شورای اسلامی استان و مسئولان امور شهری و روستایی استان با اشاره به اختصاص اعتباراتی برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه شورا‌ها گفت: این دوره در استان اردبیل برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: آشناسازی شورا‌ها با قوانین و نحوه جذب اعتبارات و سایر موارد ضروری است که برگزاری این دوره‌ها می‌تواند این امر را محقق کند.

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل از انتخاب شورا‌های برتر روستا‌های استان خبر داد و گفت: انتخاب این شورا‌ها پس از بررسی شاخص‌های مختلف و بررسی ارزیابی‌های که فرستاده شده بود انجام شد.

صفری تصریح کرد: با جدیت پیگیر مطالبات و مشکلات مردم در مناطق مختلف هستیم و با تشکیل جلسات و حضور میدانی و استفاده از ظرفیت مدیران و نمایندگان مجلس در حل این مشکلات گام بر می‌داریم.

او ضمن تبریک حماسه غرور آفرین سپاه پاسداران گفت: ما قدردان غیور مردان نیرو‌های مسلح هستیم که با جان و دل در راستای اقتدار و عظمت کشورمان پیشگام هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • نماینده فلسطین در شورای امنیت: هیچ دولتی نباید مصون از مجازات باشد/ نماینده تل‌آویو تهدید کرد
  • «امین انصاری» دبیر شورای راهبردی اقوام، مذاهب و ادیان شد
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • ادارات مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورا پیش رود
  • فعالیت نشریه «پیام شهر» منطبق بر سیاست‌گذاری شورای پیش رود
  • ادارات، مانع اجرای رای کمیسیون‌های شورای شهر نشوند
  • ارگان‌ها و ادارات، مانع اجرای رأی کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر یزد نشوند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی