Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته‌های تخصصی ستاد حکمت به مناسبت پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

«به نام خدای محمد (ص) که شایسته ستایش است؛ بزرگ پروردگاری که سلسله مطول نبوت را به امین بطحا خاتمه بخشید و امتش را مفتخر نمود به آیه شریفه «وَکَذٰلِکَ جَعَلناکُم أُمَّةً وَسَطًا» (بقره/۱۴۳)

و ما مفتخریم به انتسابمان به وجود مخاطب کریم «لعلی خلق عظیم»

از تبار آنانیم که آیه شریفه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» وصف جایگاه آنان است؛ از دودمان خون رنگ شهدا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جهان پر فتنه و پر از دنائت ددمنشان پنهان؛ بر آنیم که صدای رسای مردم در جای جای کشور عزیزمان باشیم.
ما از آن جرگه هستیم که دست از راحت خویش می‌شویند، تا بر دامان کرامت انسان، گرد ننشیند. و در این مسیر دشمنی‌ها و فتنه‌ها برای به ثمر نشستن مطالبات به حق مردم تأثیری در ادامه راه شهیدانمان ندارد.

اینک ما یادگاران شهدا و ایثارگر، رؤسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی حکمت با شهیدان و رهبر عزیزمان عهد می‌بندیم که در سایه وحدت و همدلی در راه اعتلای اسلام عزیز تا پای جان بمانیم و ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال به واسطه الطاف بیکرانش در این آزمون مهم، از مردم نجیب و بزرگوار ایران اسلامی که علیرغم بداخلاقی‌ها، کارشکنی‌ها و بی تدبیری‌های صورت گرفته در روند انتخابات، با رأی معنادار و قاطع خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، خط بطلانی بر ناامیدی و بی تدبیری کشیدند، صمیمانه تشکر نموده و سر تعظیم فرود می‌آوریم.

ضمن تبریک به حضرت آیت الله رئیسی «رئیس جمهور منتخب ملت ایران» انتظار داریم با تمام قوا در راستای اهداف انقلاب و باز تولید شعارهای اساسی انقلاب اسلامی گام برداشته و همچنان در راه اعتلای ایران عزیز مجاهدت نمایند و از لحظه لحظه عمر دولت سیزدهم برای جبران عقب ماندگی‌های صورت گرفته در دولت‌های یازدهم و دوازدهم استفاده نمایند تا شاهد بازگشت اعتماد ملت و اقتدار بین‌المللی میهن عزیزمان باشیم.

ما با امید به آینده و استعانت از خداوند باری تعالی با تمام توان در کنار خادمان واقعی این ملت بزرگوار، متین، صبور و مقتدر قرار داریم و رجاء واثق داریم که حضرت احدیت خادمان خالص این نظام را در کنف حمایت خود قرار خواهد داد و توفیق خدمت بیشتر به ایشان عطا خواهد نمود.

والسلام علی من اتبع الهدی»

مریم امیدی جانشین معاونت تخصصی ستاد ملی حکمت
معصومه اسکندری مسئول کمیته تخصصی حقوق بشر
سارا آهنگر مسئول کمیته تخصصی سیاستگذاری فناوری
سکینه باغ بهشتی مسئول کمیته تخصصی سلامت
محمد جواد خسروی پور مسئول کمیته تخصصی شهرداری‌ها
علی روانستان مسئول کمیته تخصصی حقوق عمومی
راضیه آهنگر مسئول کمیته تخصصی اقتصاد- بانکی
علیرضا دارابی مسئول کمیته تخصصی فرهنگ
شاه بیگ مسئول کمیته تخصصی آسیب‌های اجتماعی
داریوش پناهی زاده مسئول کمیته تخصصی رفاه و تأمین اجتماعی
فاطمه ثلاثی مسئول کمیته تخصصی مددکاری اجتماعی
جلال شجاعت عضو شورای مرکزی کمیته تخصصی رفاه و تأمین اجتماعی
زینب باغ بهشتی مسئول کمیته تخصصی ادبیات و زبان خارجه
زهرا خسروی پور مسئول کمیته تخصصی محیط زیست
امیرحسن یزدان نیاز مسئول کمیته تخصصی شهرسازی
حسن کاشی مسئول کمیته تخصصی فضای مجازی
مهدی قدیانی مسئول کمیته تخصصی حقوق وجزا

کد خبر 5240182

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدابراهیم رئیسی انقلاب اسلامی ایران انتخابات 1400 انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران کیفیت هوای تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پیش بینی وضعیت هوا پلیس راهور ایستگاه مترو سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران متروی تهران محسن هاشمی مسئول کمیته تخصصی تخصصی ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای توسعه همکاری‌های علمی و پژوهشی این پژوهشگاه با سازمان‌های بین‌المللی منطقه‌ای، محمود مولی‌نژاد رئیس مرکز منطقه‌ای علوم و فناوری کشورهای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORAG، در حکمی مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" را به سمت "رئیس کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی کارگروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORA)" منصوب کرد.

از سمت‌های بین‌المللی مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه در سازمان‌های بین‌المللی می‌توان به عضویت در تیم کارشناسی فهرست سازی رخدادهای مخاطره‌آمیز وضع هوا، آب، اقلیم و محیط زیست (ET-CHE) سازمان هواشناسی جهانی (WMO) و همچنین عضویت در تیم کارشناسی کاهش خطر بلایا (ET-DRR) کارگروه خدمات اتحادیه منطقه‌ای II (محدوده آسیا) سازمان هواشناسی جهانی (WMO RA II WG-S) اشاره نمود.

در همین راستا در ماه مارس ۲۰۲۱ میلادی ایان لیسک "رئیس کمیسیون هوا، اقلیم، آب، دریا و کاربردها و خدمات محیطی مرتبط سازمان هواشناسی جهانی" موسوم به SERCOM با صدور تقدیرنامه‌ای از مشارکت ارزشمند وی به عنوان کارشناس فعال در کار این کمیسیون طی آوریل ۲۰۲۰ تا مارس ۲۰۲۴ میلادی تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است، اتحادیه همکاری‌های منطقه‌ای حاشیه اقیانوس هند موسوم به IORA با عضویت ۲۳ کشور از سه قاره آسیا، آفریقا و اقیانوسیه در سال ۱۹۹۷ با اهداف آزاد سازی تجاری، تقویت همکاری‌های آموزشی، تکنولوژیکی و ایجاد تسهیلات تجاری و سرمایه گذاری به منظور تقویت روابط تجاری و اقتصادی بین کشورهای عضو در مقر کشور موریس پایه گذاری شده است.

گروه آکادمیک اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (IORAG) از ارکان و ساختار مهم و تخصصی این سازمان بین‌المللی می‌باشد که متشکل از افراد دانشگاهی و نمایندگان بخش‌های آموزشی و پژوهشی است که با هدف تقویت کار تحقیقاتی در بین اعضا شکل گرفته است.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه‌ها و پروژه‌های این گروه را بر عهده دارد.

از مهم‌ترین پروژه‌های این گروه می‌توان به مطالعه منابع آلودگی اقیانوس هند، توسعه مدیریت آموزشی، انتقال تکنولوژی، کاهش بلایای طبیعی، مدیریت مناطق ساحلی و پیگیری نتایج نشست تبادل دانشگاهی اشاره نمود.

کد خبر 6086601

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • چه شد که پاجوش‌ها چنار‌ها را کنار زدند؟