Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:32:28 GMT

گرمازدگی ۵ نفر در فارس را راهی بیمارستان کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۳۹۵

گرمازدگی ۵ نفر در فارس را راهی بیمارستان کرد

ایسنا/فارس رئیس مرکز اورژانس فارس گفت: به علت گرمای شدید هوا ۵ شهروند به علت گرمازدگی توسط نیروهای امدادی اورژانس راهی بیمارستان شدند.

محمد جواد مرادیان با اشاره به تعداد بیمارانی که در اثر گرمای شدید هوا و در اثر گرمازدگی از سوی اورژانس در سطح استان فارس مورد رسیدگی قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: اورژانس ۱۱۵ فارس از ابتدای فروردین‌ماه سال جاری تا امروز به ۵ شهروند گرمازده در سطح استان رسیدگی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس فارس، مرادیان با بیان اینکه پس از انتقال بیماران به بیمارستان، اقدامات درمانی از جمله انجام آزمایشات و نوارقلب بر روی آنان انجام شد، به شهروندان فارسی توصیه کردکه برای حفظ سلامتی در ساعات اوج گرما از رفت و آمد غیرضروری در زیر تابش آفتاب خودداری کنند.

مرادیان در ادامه با اشاره به بیش از ۱۳۴ هزار مورد تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس استان فارس در مدت مذکور، یادآور شد: از ابتدای فروردین‌ماه امسال تاکنون ۲۷ مورد گزارش غرق شدگی به سامانه ۱۱۵ اورژانس استان گزارش شده است، گفت: متاسفانه از این تعداد شاهد مرگ ۱۲ نفر از هم استانی‌ها بوده‌ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گرمازدگی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: در حادثه برخورد اتوبوس مسافربری زاهدان _ اصفهان، در محور مهریز _ یزد، ۱۰ کیلومتری پلیس راه ۶ نفر مصدوم شدند که مصدومان با دو کد آمبولانس اورژانس به بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) مهریز منتقل شدند.
وی با اشاره به اینکه این حادثه ساعت ۰۰:۱۴ بامداد چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ رخ داده، ادامه داد: هم اکنون ۵ مصدوم این حادثه 
پس از دریافت خدمات اورژانس در بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز مرخص شده اند و یک مصدوم دیگر هم در بخش تخصصی بیمارستان بستری شده است.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • درخواست اتحادیه اروپا برای تحقیقات مستقل درباره گورهای جمعی خان‌یونس
  • ترخیص ۵ مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در یزد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز