Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای عالی نقشه‌برداری کشور مقرر شد اعتبارات «طرح جامع تولید و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهری و نقشه‌های پوششی کشور»، در یک بازه زمانی حداکثر چهارساله توسط سازمان برنامه و بودجه کشور پیش‌بینی شود.

 در این جلسه دو موضوع اصلاح آیین نامه وظایف شورای عالی نقشه برداری و تصحیح و بازنگری طرح جامع تهیه و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهرها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در این مراسم گفت: پیشنهاد می‌کنم اصلاحات این آیین نامه را بر اساس سیاق و روشی که در هیات وزیران نسبت به پیشنویس‌ها اعمال می‌شود، انجام بدهیم. نظرات و پیشنهادات اعضاء را نسبت به بند بند آیین نامه خواهیم پرسید و پس از آن با رای اعضای جلسه نسبت به تصویب آن اقدام کنیم.

در ادامه جلسه طرح جامع تهیه و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهرها که موضوع ماده ۲۴ ضوابط فنی اجرایی توسعه دولت الکترونیک بود مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه پیشنهاد شد اعتبارات «طرح جامع تولید و بازنگری نقشه‌های بزرگ مقیاس شهری و نقشه‌های پوششی کشور»، در یک بازه زمانی حداکثر چهارساله توسط سازمان برنامه و بودجه کشور و در یک ردیف اعتباری زیرمجموعه اعتبارات سازمان نقشه برداری کشور در نظر گرفته شود تا با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط، اقدام شود.

/ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: طرح جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدام ارزشمند کالا برگ الکترونیک برای تأمین معیشت اقشار کم‌درآمد جامعه طرح ارزشمندی است، ابراز داشت: این طرح اگر چه مزیت‌های خوبی دارد اما در برخی قوانین آن یک بازنگری نیز نیاز دارد.

وی ضمن بیان اینکه شرط دو برابر خرید برای استفاده کالا برگ می‌بایست تجدید نظر شود، افزود: انتظار می‌رود برای بهبود این طرح در قسمت‌هایی که چالش وجود دارد، موانع رفع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها دیگر موردی که می‌تواند به جهش تولید کمک کند، افزود: برای رسیدن به این مهم می‌بایست رفع مشکلات تعاونی‌ها در اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی را برای استفاده از انرژی خورشیدی در تولید برق دارد، ابراز داشت: هیأت دولت می‌تواند در این حوزه سرمایه گذاری و با افزایش ظرفیت تولید برق، کمبودها در حوزه تولید و تحقق شعار سال را جبران کند.

مطیعی ضمن بیان اینکه همچنان ضعف‌هایی نیز در بخش‌های بهداشت و درمان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان سمنان پر تردد بوده و نیازمند به درمان و دارو است لذا رفع این کمبودها باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی افزود: توسعه تخت‌های بیمارستانی برای استان سمنان دیگر خواسته مهمی که انتظار می‌رود دولت سیزدهم تحقق آن را در اولویت این سفر قرار دهد.

کد خبر 6082093

دیگر خبرها

  • آماده‌سازی بزرگ‌ترین پروژه نهصت ملی مسکن در اشتهارد
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • بازنگری مصوبه دستمزد منع قانونی ندارد
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال در جلسه دولت
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال
  • ◄ غفلت بزرگ موسسه های آموزشی و دانشگاه های دریایی
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد