Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به‌تازگی شرکت‌های هواپیمایی بدون هماهنگی با سازمان، افزایش قیمت‌های بلیت را اعمال کرده‌اند که سازمان هواپیمایی کشوری حتما با شرکت‌های هواپیمایی متخلف در این حوزه برخورد خواهد کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو محمدحسن ذیبخش در باره افزایش قیمت بلیت برخی پرواز‌های داخلی در چند روز اخیر، اظهار داشت: این افزایش قیمت مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری نیست و سازمان هواپیمایی کشوری با این افزایش قیمت بلیت کاملا مخالف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: همه شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند، نرخ‌ها را به همان قیمت‌های قبل برگردانند.

وی اظهار داشت: در صورت ضرورت افزایش قیمت بلیت، حتما باید این موضوع در شورای عالی هواپیمایی کشوری مطرح و با نظر وزیر راه و شهرسازی این افزایش قیمت اعمال شود که در حال حاضر هیچ یک از این مراحل طی نشده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: شرکت‌های هواپیمایی بدون هماهنگی افزایش قیمت‌های بلیت را اعمال کردند و سازمان هواپیمایی کشوری حتما با شرکت‌های هواپیمایی متخلف در این حوزه برخورد خواهد کرد.

ذیبخش اضافه کرد: موضوع افزایش قیمت بدون هماهنگی اتفاقی نامبارک است و در این شرایط نباید انجام می‌شد و ضرورت دارد مخالفت سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به این افزایش قیمت از سوی رسانه‌ها هم اطلاع‌رسانی شود.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افزایش قیمت بلیت هواپیما سازمان هواپیمایی شرکت های هواپیمایی متخلف سازمان هواپیمایی کشوری شرکت های هواپیمایی افزایش قیمت بدون هماهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، افزایش قیمت‌ها در تمامی عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی و هنری چیزی است که مردم در ابتدای سال منتظر آن هستند تا ببیند هر کالایی به چه میزان و چه مبلغی قیمتش افزایش پیدا می‌کند. در سبد علاقه‌مندی‌های هنری مردم نیز حضور در کنسرت‌ها یکی از لاکچری‌ترین  تفریحات محسوب می‌شود که در سال ۱۴۰۲ مبلغی بالغ بر ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان در سالن‌های کنسرت تهران و ۲۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان در دیگر شهر‌ها قیمت داشت.  

امیرحسین سمیعی مدیر دفتر موسیقی به تازگی در اظهارنظری در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها از تغییر قیمت بلیت کنسرت در تهران خبرداد و مطرح کرد که تلاش دارند قیمت‌ها قانون را زیرپا نگذارد و در واقع با احتساب مالیات زیر یک میلیون تومان باشد. اما واقعیت این است که وقتی رقمی در حدود یک میلیون تومان مطرح می شود طبیعتا نوسانات و بار روانی دیگری در پی دارد!

حال امروز نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حیاط دولت مطرح کرد که تلاش دارد اجرا‌های صحنه‌ای را با کمک تهیه کنندگان کنترل کند و نظارت قوی روی قیمت‌ها داشته باشند تا عدد درشتی نشود! بنابراین مبلغ بلیت را کمتر از یک میلیون تومان و حداکثر ۹۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

بماند که مشخص نیست در نهایت چه میزان درصدی به مبلغ بلیت ۱۴۰۳ کنسرت‌ها افزوده خواهد شود، اما حتی اگر همین ۹۰۰ هزار تومان هم تعیین شود تصور کنید اگر یک خانواده سه تا چهار نفره بخواهند یک بار یک کنسرت بروند، چه مبلغی برایشان تمام خواهد شد!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!
  • مبلغ استرداد بلیت هواپیما باید ظرف ۷۲ ساعت بازگردانده شود
  • اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی
  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند