Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@10:26:49 GMT

مورد عجیب قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۴۹۹

مورد عجیب قرارداد ممفیس دیپای با بارسلونا

ممفیس دیپای از این پس بازیکن بارسلونا خواهد بود ولی قرارداد او یک مورد غیرمعمول در خود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته سرانجام انتقال ممفیس دیپای به بارسا نهایی شد. مهاجم هلندی لیون پس از یک سال به آرزوی خود رسید و از فصل بعد با پیراهن بارسا به میدان خواهد رفت.

او درخواست مستقیم رونالد کومان بود ولی سال گذشته به دلیل درخواست 25 میلیون یورویی لیون نتوانست به بارسا ملحق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک سال بعد او به عنوان بازیکن آزاد تبدیل به بازیکن جدید بلوگرانا شد.

 

 

 

 

نکته جالب و البته عجیب در قرارداد دیپای با بارسلونا، مدت زمان آن است. دیپای تنها تا 2023 با بارسا قرارداد بسته؛ در حالی که ابتدا قرار بود قراردادش سه ساله باشد. مدت زمان معمول قرارداد بازیکنان حرفه ای سه تا 5 سال است ولی دیپای با بارسا دو ساله بسته که دلیل آن عدم اطمینان او به ادامه کار رونالد کومان در بارسلوناست.

دیپای می داند که علت اصلی حضورش در بارسا در واقع درخواست کومان بوده و این مربی در پایان فصل قراردادش به اتمام خواهد رسید. دیپای می خواهد در پایان فصل که یک سال دیگر از قراردادش باقی خواهد ماند، خودش کنترل آینده اش را در دست بگیرد.

طبعا اگر کومان اخراج شود و دیپای هم نتواند درخشش لازم را داشته باشد، با وضعیت قرارداد فعلی، جدایی او راحت خواهد بود. بارسلونا جزئیات بیشتری از قرارداد از جمله بند فسخ و مسائل دیگر را اعلام نکرده است.

لیون بارسلونا ممفیس دیپای

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیون بارسلونا ممفیس دیپای ممفیس دیپای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو

دکو مهارت‌های جورجینیو را تحسین می‌کند و ممکن است برای جذب آزاد او در تابستان پیش رو اقدام کند

طرفداری | قرارداد جورجینیو با آرسنال در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و هنوز پیشنهاد تمدیدی به او ارائه نشده‌است. بر اساس خبرها، هافبک ایتالیایی از تاخیر آرسنال در ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد خسته شده و به فکر جدایی از این باشگاه افتاده‌است. ایجنت جورجینیو نیز چندی پیش اعلام کرده‌بود موکلش از حضور در لالیگا و بازی برای بارسلونا استقبال می‌کند.

به گزارش اسپورت، دکو (مدیرورزشی بارسلونا) از طرفداران جورجینیو است و ضمن تحسین این بازیکن، او را گزینه جالبی برای تقویت ترکیب بارسلونا می‌داند. جورجینیو در فصل جاری 26 بازی برای آرسنال انجام داده و موفق به ثبت 1 پاس گل شده‌است. گفتنی است در قرارداد این بازیکن با آرسنال، بند تمدید یک ساله نیز وجود دارد که تا این لحظه، فعال نشده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • بازیکن خارجی آبی ها هپاتیت داشت و از ایران رفت | فسخ قرارداد زودهنگام
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ
  • رسمی: اسطوره اتلتیکو مادرید تمدید کرد
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند