Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: عملیات گازرسانی به روستای هدف گردشگری و تاریخی سرابکلان از توابع شهرستان سیروان تا پایان شهریور ماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری آریا ازایلام ،عباس شمس اللهی در بازدید از روند عملیات اجرایی گازرسانی به روستای تاریخی سرابکلان اظهار داشت: بدلیل قدمت تاریخی و باستانی روستا و عدم صدور مجوز هرگونه حفاری در محوطه روستا از سوی سازمان میراث فرهنگی استان، اجرای گازرسانی به این روستا به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ماه‌های پایانی سال گذشته و با رایزنی های فراوان، جلسات مستمر و پیگیری‌های متعدد، سرانجام پس از انعقاد تفاهم نامه اجرای حفاری با اداره کل میراث فرهنگی استان، پس از برآورد انجام و تهیه کتابچه پیمان، پیمانکار مجری از طریق فرآیند مناقصه انتخاب و از ابتدای سال جاری عملیات اجرایی گازرسانی به روستای مذکور شروع شده است

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه این روستا با 197 خانوار با 739 نفر جمعیت، بزرگترین روستای شهرستان سیروان است، یادآور شد: روستای سرابکلان یکی از مناطق تاریخی و روستای هدف گردشگری است که با توجه به مطالبات مردمی و پیگیری‌های صورت گرفته برای دریافت خدمات مناسب و متناسب با سایر مناطق شهرستان، مورد توجه مسئولان در سطح ملّی و استانی قرار گرفته‌ است.

شمس اللهی با بیان اینکه به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از مصرف سوخت‌های فسیلی و تخریب جنگل‌ها، این شرکت قصد دارد که گازرسانی به روستاهای استان را به اتمام برساند، تاکید کرد: تلاش می شود که در این روستا کار گازرسانی تا پایان نیمه اول سال 1400 به اتمام برسد.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام هم اکنون بر اساس شاخص های تعریف شده و میزان خانوار برخوردار از گاز در زمره استان‌های سبز کشور قرار دارد، گفت: به منظور سبز شدن مصرف انرژی در کل استان و اتمام گازرسانی به روستاهای باقیمانده دارای توجیه اقتصادی و فنی، شرکت گاز استان ایلام برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده است که به مرور زمان تا پایان سال اجرایی می‌شوند.

شهرستان سیروان به مرکزیت لومار دارای یک شهر، 2 بخش، چهار دهستان و 58 روستا است و در فاصله 65 کیلومتری شهر ایلام قرار دارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد.

به گزارش تسنیم، داوود منظور در پاسخ به این پرسش که میزان نرخ تورم و افزایش حقوق و دستمزد کارمندان با هم تناسخی ندارد، گفت: افتخار همه ما در دولت این است که وضعیت معیشت کارکنان در دولت و همه مردم بهبود یابد و در حقوق و دستمزد علاوه بر ۲۰ درصد تلاش شد تا سایر پرداخت مانند رفاهیات، عائله‌مندی و اضافه‌کاری نیز افزایش یابد.

وی گفت: تلاش است امسال با پایین نگه‌داشتن تورم این امکان فراهم شود که افزایش حقوق و دستمزد به رفاه مردم منجر شود.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور تصریح کرد: اگر در شرایط تورم بالا، حقوق و دستمزد را افزایش دهیم و رفت‌وبرگشت بین تورم و دستمزد‌ها باشد کمکی به افزایش رفاه و معیشت کمک نمی‌کند و همان‌طور که در سال گذشته تورم کاهش قابل‌ملاحظه داشت تلاش دولت بر این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم.

دیگر خبرها

  • خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان
  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • برخورداری ۴۸ روستای آستارا از نعمت گاز طبیعی
  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • سیل در سیستان و بلوچستان / قطع برق و مسدود شدن راه ۱۵۴ روستا