Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین‌مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد گفت: سرویس دهی خطوط یک و دو قطار شهری در شب میلاد امام رضا (ع) با هدف پیشگیری از تراکم مسافر، یک ساعت افزایش خواهد داشت.

او افزود: برهمین اساس قطار شهری در روز دوشنبه، ۳۱خرداد ماه، با یک ساعت افزایش از ساعت ۵:۳۰ آغاز و تا ساعت ۲۳ ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری مشهد ادامه داد: سرفاصله زمانی رسیدن قطار به ایستگاه در خط یک به طور میانگین ۶ دقیقه خواهد بود، بر این اساس در روز دوشنبه اعزام ۴۲۸ قطار مسافری در این خط پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید

چراغانی حرم رضوی در آستانه میلاد امام رضا (ع)+ تصاویر

مبین‌مقدم بیان کرد: میانگین رسیدن قطار به ایستگاه در خط دو نیز به طور میانگین ۱۰ دقیقه خواهد بود که برای این خط ۲۱۲ قطار مسافری پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام//ر.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میلاد امام رضا ع قطار شهری مشهد دهه کرامت قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بلیت قطارهای حومه ای در مسیرهای رفت و برگشت تهران- قم، تهران- جمکران، زاهدان- خاش، مشهد- سرخس و تبریز- جلفا فقط در آدرس اینترنتی ticket.rai.ir به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از سه‌شنبه

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226973 برچسب‌ها قطار مسافربری

دیگر خبرها

  • تاخیر در مسافرگیری خط سوم قطار شهری مشهد پذیرفتنی نیست
  • بهره‌برداری از مرحله یک خط ۳ مترو مشهد؛ شاید تا مرداد
  • افزایش بهای خدمات اتوبوسرانی مشهد از اول اردیبهشت
  • رشد جا به جایی مسافران شهری و حومه ای راه آهن
  • برای پروژه قطار شهری مشهد پیوست زیارت تهیه شود
  • امیدواریم فاز یک خط ۳ قطار شهری مشهد تا مردادماه به بهره‌برداری برسد
  • آماده باش نیرو‌های خدمات شهری مشهد تا دوشنبه ۲۷ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری بین شهری
  • پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری بین شهری آغاز شد
  • افزایش ۵ درصدی ورود زائر و مسافر از طریق پایانه‌های مسافری به مشهد