Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه حضور پر شور و شکوهمند ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ را حماسه‌ای بزرگ خواند و آن را موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد. خبرگزاری میزان -  بنا به اعلام سپاه نیوز: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی با تبریک خلق حماسه ۱۴۰۰ توسط ملت ایران و انتخاب آیت الله سید ابراهیم  رییسی  در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب  و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت ها و فرصت های تضمین‌کننده  پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرانقدر حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

سلام علیکم.

خدای کریم و نعیم را شاکریم در ایام نورانی و پر معنویت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به ولایت و سرافرازی وطن، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه را خالق «حماسه بزرگ ۱۴۰۰ » و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد.

در این « حشر انقلاب»، اراده و همت وصف‌ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود به طراحان تحریم انتخابات و علیات روانی و جنگ رسانه‌ای شومی که در پی ناامید سازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت ساز بود، را به شایستگی داد.

آنکه در این رویداد ماندگار تاریخی درخشید، خورشید پرفروغ ملت بود که در قامت یک امت مقتدر در لبیک به پیشوا و مقتدای خویش، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، باشکوه و با صلابت ائتلاف کفار را در هم شکست و منافقان به پناهگاه خزیده را مأیوس ساخت.

یوم الله ۲۸ خرداد، در حقیقت روز پیروزی ملت رشید و قهرمان ایران و میدان شکست و فروپاشی سیاست‌ها، راهبرد‌ها و سناریو‌های شیطانی و فریبکارانه دشمن علیه حرم امن جمهوری اسلامی و تخریب ذهنی مردم بود.   چشم انداز آینده کشور، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران
بی تردید چشم انداز آینده کشور، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی‌های درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، پیشرو و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است.

پیروزی فرخنده جنابعالی با رای قاطع ملت شگفتی‌ساز و حماسه آفرین ایران در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر مومن، انقلابی، مجاهد و مورد اعتماد  امام  و امت در این مسند مبارک و خطیر؛ آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت‌ها در عرصه خدمتگذاری به مردم شریف و نجیب و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی اعلام می‌دارم.   بیشتربخوانید: پیام تبریک نماینده ایران در سازمان ملل به آیت‌الله رئیسی

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سرلشکر حسین سلامی سپاه سید ابراهیم رئیسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر حسین سلامی سپاه سید ابراهیم رئیسی آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063020

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی امام حسنی و اهل بیتی است
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • روز دهم فروردین، روز یادآوری حماسه عظیم مردم یزد در براندازی رژیم شاهنشاهی و یوم الله ۱۲ فروردین روز حیات طیبه انقلاب اسلامی
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • تحلیل بادامچیان از علت رای نیاوردن باهنر و نوبخت
  • مروری بر مهم‌ترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آبان ماه» سال گذشته
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است