Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک کارگردان تلویزیون گفت: در حال حاضر تهیه‌کننده فصل دوم سریال ابراهیم طالبی‌کاشانی در حال آماده‌سازی مقدمات تولید این سریال هستند و امیدواریم بتوانیم پاییز کار را جلوی دوربین ببریم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سیمافیلم، قدرت‌الله صلح‌میرزایی کارگردان سینما و تلویزیون درباره تولید فصل دوم سریال «حکایت‌های کمال» گفت: سریال در فصل اول تولید و مورد اقبال مخاطب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح را به شبکه دو سیما ارایه دادیم و دوستان از تولید فصل دوم سریال استقبال کردند. من پیشنهاد دو کار سینمایی داشتم، اما به خاطر تولید فصل دوم سریال و اقبال مخاطب ترجیح دادم این سریال را کارگردانی کنم.

وی در همین راستا ابراز کرد: هم‌اینک گروه مشغول نگارش فصل دوم بر اساس کتاب «حکایت‌های کمال» نوشته میرکیانی هستند و احتمالا پاییز امسال کار را جلوی دوربین می‌بریم. در حال حاضر تهیه‌کننده فصل دوم سریال ابراهیم طالبی‌کاشانی در حال آماده‌سازی مقدمات تولید این سریال هستند و امیدواریم بتوانیم پاییز کار را جلوی دوربین ببریم، در این فصل هم به مسایل تربیتی، اخلاقی و سبک زندگی توجه داریم.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

محمد میرکیانی نویسنده کتاب «حکایت‌های کمال» نیز در خصوص تولید فصل دوم سریال گفت: طرح تولید سریال را در سال ۹۶ به سیمافیلم ارائه دادم که در آن زمان اشکان تهیه‌کننده بودند؛ با موافقت سیمافیلم به دلیل بروز مشکلاتی تهیه‌کنندگی کار به محسن شایانفر رسید. در فصل اول علاوه بر نویسنده کتاب و طراح سریال، ناظر کیفی اثر هم بودم که کار موفقی تولید و روانه آنتن شد. با توجه به عملکرد شایانفر و تعیین یک تهیه‌کننده معین در امور مالی پروژه جهت همکاری با ایشان در امور محوله، دوستان در سازمان با بررسی شرایط فصل اول تصمیم به تغییر تهیه‌کننده گرفتند که امری طبیعی است و در فصل جدید با حضور طالبی‌کاشانی به عنوان تهیه‌کننده کار جلوی دوربین خواهد رفت.

وی ادامه داد: تغییر تهیه‌کننده در سازمان صدا و سیما مرسوم است و صرفا جهت بالا بردن کیفیت اثر و ایجاد فضای متفاوت و خلاقانه صورت می‌گیرد و به مفهوم زیر سوال بردن کار تهیه‌کننده نیست. در زمانی که مدیر گروه کودک شبکه دو سیما هم بودم، جهت ایجاد تنوع و تحرک بیشتر تلاش می‌کردیم در سریال‌هایی که فصل‌های مختلف داشت، تهیه. کننده را تغییر دهیم؛ به صورت نمونه سریال «سیام و تیام» در سه فصل ساخته شده و سه تهیه‌کننده ان فرخنده کیش، رنجبر و احمدی عهده‌دار این امر بودند که امری کاملا طبیعی است و به مفهوم زیر سوال بردن کار دوستان نبود. امیدوارم این فصل هم مانند فصل گذشته بتواند نظر مخاطب را جلب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار تلویزیون صدا وسیما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا وسیما تولید فصل دوم سریال حکایت های کمال جلوی دوربین تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس رسانه ملی به پرداخت‌های غیرمعقول به چهره‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس سند تحول رسانه ملی امسال تنوع قابل توجهی در هر دو حوزه برنامه‌ها و میهمانان دعوت شده به برنامه‌ها داشتیم. همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز هم به این تنوع کمک کرد و در کنار برنامه‌های رایج نمایشی و سرگرمی، برنامه‌های استعداد یابی شعر، مسابقات و پویش‌های جدید قرآنی، برنامه‌هایی با محوریت و حضور نخبگان ادبی و فرهنگی، برنامه‌های متمرکز بر تنوع اقوام ایرانی و ... تهیه و پخش شد.

وی به تنوع میهمانان برنامه‌های ویژه تحویل سال نو امسال و سایر برنامه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه‌ها طیف متنوعی از شعرا، ادبا و فرهیختگان، نویسندگان، نخبگان علمی، قهرمانان ملی، خانواده‌های شهدا و گروه‌های سرود مردمی و نمایندگان اقوام مختلف ایرانی علاوه بر چهره‌های مردمی، هنری، رسانه‌ای و ورزشی حضور داشتند.

رئیس صدا وسیما در پاسخ به سوالی در باره ادعاهای مربوط به مبالغ پرداختی به چهره‌ها گفت: تولید برنامه‌ها اعم از سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و ویژه برنامه‌های مناسبتی و ... عموما بر اساس قرارداد کلی و توافق با حامیان مالی و تهیه کننده‌ها انجام می‌شود. ریز قراردادهای حامیان و تهیه کننده‌ها با میهمانان یا کارشناسان یا بازیگران، الزاما با هماهنگی و اطلاع شبکه‌ طرف قرارداد نیست و این امری رایج در تولید بر اساس قراردادهای موسوم به گلوبال است.

وی همچنین افزود: اگرچه صدا و سیما هم با پرداخت‌های غیر معقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست، اما این رویه‌ای است که از دوره‌های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

جبلی همچنین در پاسخ به سوالی در باره برنامه‌های رسانه ملی برای تحقق شعار سال گفت: به محض اعلام شعار سال جدید جلسات مفصلی در مرکز طرح و برنامه و شورای معاونان سازمان با هدف بررسی این موضوع و طراحی و برنامه ریزی محتوایی برای تحقق شعار سال برگزار و مقرر شد حداکثر تا هفته آینده مصادیق مشارکت مردمی در جهش تولید احصا شود و مطالبه و پیگیری اجرای اسناد بالا دستی و قوانین بر زمین مانده که در راستای تقویت مشارکت مردم و بخش خصوصی در تولید وضع شده در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صداو سیما با اعلام اینکه طرح پیشنهادی اولیه به تفکیک راهبردهای شعار سال، برنامه‌ها و اهداف تهیه و در شورای معاونان سازمان به تصویب رسیده است، افزود: مقرر شد حداکثر تا هفته آینده طرح تفصیلی همراه با جدول زمان بندی و تعهدات برنامه سازی حوزه‌های مختلف اماده و ابلاغ شود.

وی همچنین تاکید کرد رسانه ملی خود نیز مخاطب جدی شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است و در سال جدید برنامه ریزی عملیاتی برای تقویت دسترسی تولیدات مردمی به آنتن رسانه ملی با هدف جهش تولیدات صدا و سیما انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تولید دوربین سریع با قابلیت ثبت ۱۵۶ هزار میلیارد فریم در ثانیه
  • احسان علیخانی هم آمد/ ساخت همزمان «جوکر ۲ »، یک سریال و یک فیلم سینمایی
  • مرور کارنامه ۴ ساله «زیرخاکی»/ تغییر قصه «فری زیرخاکی» و رفتن تا مرز توقیف
  • واکنش رئیس رسانه ملی به پرداخت‌های غیرمعقول به چهره‌ها
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • مراجعه ۲۲ هزار خودرو به مراکز معاینه فنی تهران از ابتدای سال جدید
  • «آنتن» دیگر گروگان «تولید» نیست/ ۱۴۰۳ بهار تولیدات سیمافیلم
  • پرمخاطب‌ترین مجموعه‌های پاییز ۱۴۰۲
  • از تکذیب مهاجرت جواد قارایی تا تغییر ساختار «سیما فیلم»