Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: وبینار بین‌المللی English for Specific Purposes به‌ صورت رایگان در ۲۲ ژوئن (اول تیرماه) در این دانشگاه برگزار می‌شود.

زهرا بابالو در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری وبینار بین‌المللی English for Specific Purposes (ESP)، اظهار کرد: وبینار بین‌المللی English for Specific Purposes (ESP) به همت امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان در ساعت ۹ تا ۱۳ روز ۲۲ ژوئن (اول تیرماه) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وبینار بین‌المللی English for Specific Purposes (ESP) به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و محدودیت سنی ندارد و افرادی که با آموزش زبان انگلیسی در ارتباط هستند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون حدود ۳۰۰ نفر از ایران و کشورهایی چون تایلند، پاکستان، عربستان، ترکیه، اوکراین، مالزی، هند، فیلیپین، عراق و غیره برای شرکت در این وبینار ثبت‌نام کرده‌اند.

کارشناس امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی استان با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در وبینار بین‌المللی ESP تا پایان امروز (۳۰ خردادماه) مهلت ثبت‌نام دارند، گفت: ثبت‌نام در وبینار بین‌المللی مذکور به‌ صورت رایگان بوده و به شرکت‌کنندگان از طرف امور بین‌الملل دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گواهی‌نامه حضور اعطا خواهد شد.

بابالو در رابطه با راه‌های ثبت‌نام در وبینار بین‌المللی ESP، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق واتس‌آپ به شماره ۰۹۹۱۶۲۰۷۶۰۵ پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی زنجان وبینار دانشگاه علوم پزشكي وبینار بین المللی English for Specific Purposes ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: از کل آمار گزش توسط سگ‌ها، ۱۵ درصد گزش با سگ‌های ولگرد بوده است.
زهرا نهبندانی گفت: در سال گذشته حدود ۳۷۱ هزار حیوان گزیدگی در کشور گزارش شده است که از این میزان ۲۰ هزار و ۵۶۹ مورد حیوان گزیدگی در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اتفاق افتاده است.

او افزود: از کل آمار گزش توسط سگ‌ها، ۱۵ درصد گزش با سگ‌های ولگرد بوده است به طوری که در سال گذشته، ۲۱۴۵ مورد حیوان گزیدگی با سگ ولگرد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت شده که ۱۰۶۳ مورد آن فقط در شهر مشهد اتفاق افتاده است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه گزش توسط سگ‌های ولگرد بیشتر در حاشیه شهر و روستا‌ها و شهرک‌های اطراف مشهد اتفاق افتاده است، گفت: ۵۰ درصد گزش توسط سگ‌های ولگرد در افراد زیر ۱۵ سال گزارش شده است.

نهبندانی افزود: در سال گذشته با پیگیری‌های خوب صورت گرفته در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، موردی از مرگ هاری انسانی نداشته‌ایم.

او با مقایسه آمار حیوان گزیدگی در سال ۱۴۰۲ با سال ۱۴۰۱گفت: تعداد موارد حیوان گزیدگی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ حدود ۴۵۰۰ مورد افزایش نشان می‌دهد، اما تعداد گزش با سگ‌های ولگرد تغییر نکرده است.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهدافزود: مهمترین اقدام در هنگام رویارویی با سگ‌های ولگرد سعی در دوری و عدم مزاحمت برای آنها است و لازم است با سامانه ۱۳۷تماس گرفته و حضور سگ‌های ولگرد گزارش شود.

 

دیگر خبرها

  • رشد ۵۰ درصدی شرکت‌کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • ثبت نام بیش از ۵۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه زنجان
  • ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان ثبت نام کردند
  • ثبت نام ۵۲ دانشجوی اتباع خارجی در دانشگاه علوم پزشکی زنجان
  • سگ‌ها عامل ۸۰ درصد حیوان گزیدگی‌ها در مشهد