Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@07:12:24 GMT

قدم در مسیر اصلاح ساختار اولین اقدام دولت انقلابی باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۶۲۳

قدم در مسیر اصلاح ساختار اولین اقدام دولت انقلابی باشد

حجت الاسلام حسین جلالی گفت: دشمن می دانست که عدم حضور مردم به تضعیف جمهوریت و اسلامیت نظام ختم می شود، دشمن هر بار به حمایت از یک کاندیدای خاص اقدام می کرد اما این بار برای اولین بار از مصداق عبور کرده و به اصل جمهوری اسلامی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با رشد سیاسی مردم و عدم تاثیر پذیری از وعده پول و وعده‌های پوپولیستی اجتماعی بر گزینش انتخاب اصلح در گفتگو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: دشمن این بار نقشه کشیده بود تا مردم را از رای دادن منصرف کرده و مشارکت حداقلی باشد و به دنبال قطع ارتباط مردم با نظام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن می دانست که عدم حضور مردم به تضعیف جمهوریت و اسلامیت نظام ختم می شود، دشمن هر بار به حمایت از یک کاندیدای خاص اقدام می کرد اما این بار برای اولین بار از مصداق عبور کرده و به اصل جمهوری اسلامی پرداختند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن پیش بینی کرده بود که مردم ایران این بار پای صندوق های رای حاضر نمی شوند و تنها ۱۰ تا ۲۰ درصد از مردم در انتخابات حاضر خواهند شد.

حجت الاسلام جلالی مطرح کرد: مردم باهوش، نجیب و همیشه در صحنه علی رغم همه نارضایتی ها و مشکلات پای صندوق ها حاضر شده و این کاستی ها را پای نظام نگذاشتند.

وی یادآور شد: حدود ۵۰ درصد از مردم در انتخابات حاضر شدند و انتخابی جانانه انجام دادند تا در راستای نظام اسلامی و حل مشکلات مردم باشد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با وجود تبلیغات گسترده دشمن و شرایط سخت کرونا و مشکلات اقتصادی چنین حضوری در کشور ما معجزه آسا و بی نظیر بود.

حجت الاسلام جلالی در خصوص هجمه زیاد دشمن برای عدم تحقق دولت انقلابی عنوان کرد: مردم با حضور خود اعلام کردند که خواهان تغییر در وضعیت موجود هستند و می خواهند که مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن ها حل شود.

وی ادامه داد: مردم به وظیفه خود عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان و ریاست جمهوری منتخب است تا به وظایف خود عمل کرده و وعده های خود را محقق سازد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این را قبول داریم که مشکلات یک روزه به وجود نیامده اند که توقع داشته باشیم یک روزه حل شوند اما انتظار می رود در ۴۵ روز آینده که دولت تغییر می کند؛ مسیر اصلاح شود و حل مشکلات مردم با رویکرد مردم سالاری و توجه به جمهوریت در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • روزنامه جمهوری اسلامی: دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • دشمن غدار جمهوری اسلامی، فقر است؛ مسئولان مراقب باشند
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • عقلانیت انقلابی اهل دوقطبی‌های کاذب نیست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است