Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:27:41 GMT

بانوی وزنه‌بردار سمنانی به اردوی تیم ملی راه یافت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۶۶۷

بانوی وزنه‌بردار سمنانی به اردوی تیم ملی راه یافت

اسماعیل باقری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: احمدی در رده سنی نوجوانان و جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان سمنان بیان کرد: احمدی در  وزن بعلاوه ۸۰ کیلوگرم به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری دعوت شده است.

وی ادامه داد: با نامه‌نگاری‌های انجام شده مربی تیم وزنه‌برداری سمنان نیز برای ارتقای سطح آموزشی همراه غزاله احمدی در اردوی ملی حضور خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: رشته وزنه برداری بانوان رشته نوپایی است و برای افزایش استقبال بانوان از این رشته ورزشی باید رسانه بیش از پیش در زمینه اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و ترغیب بانوان به این رشته ورزشی کمک کند.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان سمنان گفت: اکنون در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، دامغان و مهدیشهر رشته وزنه‌برداری بانوان فعال است و نزدیک به ۴۰ ورزشکار خانم در این رشته فعالیت دارند.

استان سمنان با ۱۵ هزار و ۳۳۵  ورزشکار سازمان یافته دارای ۲ پایگاه از هشت پایگاه استعدادیابی بدمینتون کشور است.

برچسب‌ها سمنان وزنه برداری زنان تیم ملی وزنه برداری وزنه برداری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان وزنه برداری زنان تیم ملی وزنه برداری سمنان وزنه برداری زنان تیم ملی وزنه برداری وزنه برداری وزنه برداری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات از امروز ۴ اردیبهشت آغاز می شود.

در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی - آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند انجام می دهند.

فدراسیون هاکی در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام، در حال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان عمان به درخواست و میزبانی این کشور است که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند ۲۳ تا ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان ۱ تا ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی هم هست و تیم‌های ملی بانوان و آقایان کشورمان در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • راهیابی شطرنج باز سمنانی به اردوی تیم ملی
  • پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ ۸.۴۲ هزار سمنانی را تحت پوشش خواهد برد
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان