Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاکنون ۴ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۵۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۹۱۹ هزار و ۵۵۷ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۸ دوز رسیده است.

برای دیدن آخرین آمار، کلیک کنید

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۱۶۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده که ۹۴۴ مورد بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۳ میلیون و ۹۵ هزار و ۱۳۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۱۱۱ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان باختگان این بیماری در کشورمان به ۸۲ هزار و ۹۶۵ تن رسیده است و تا به امروز نیز خوشبختانه ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار و ۳۲۰ تن بهبود یافته‌اند.

همچنین ۳۲۷۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و تاکنون هم ۲۲ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۳۶۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی و ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۹ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۱ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی اینجا ویروس کرونا کووید19 نرخ مرگ انتخابات 1400 شورای شهر ششم سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش

 

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بررسی وضعیت بارش‌های از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) نشان از آن دارد که باوجود بارندگی‌ها، وضعیت هنوز مطلوب نشده است.

آمارهای منتشر شده نشان از آن دارد که از ابتدای سال آبی جاری (ابتدای مهر ۱۴۰۲) تا ۲۹ فروردین ۱۸۹.۹ میلیمتر بارش در کل کشور رخ‌داده است. این میزان بارش در حالی است که متوسط بارش کشور در سال‌های پر بارش ۲۵۰ میلیمتر است.

میزان بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت (۲۰۹.۲ میلیمتر) ۹ درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته (۱۸۰.۸ میلیمتر) ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین آمارهای منتشره نشان از آن دارد که وضعیت بارشی ۱۱ استان کشور نسبت به سال آبی گذشته (ابتدای مهر ۱۴۰۱ تا آخر شهریور ۱۴۰۲) با کاهش همراه است.

استان بوشهر با ۱۵۱ میلیمتر بارش از ابتدای سال آبی جاری تا ۲۹ فروردین در مقایسه با ۳۰۳.۶ میلیمتر بارش سال آبی گذشته، با ۵۰ درصد کاهش در صدر استان‌های کم‌بارش قرار گرفته است.

استان خراسان جنوبی هم با دریافت ۸۲.۱میلیمتر بارش کم‌ترین میزان بارندگی را در سال آبی جاری دریافت کرده است.

استان‌های فارس، کرمان، تهران، سمنان، زنجان، اصفهان، لرستان، ایلام، و کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های درگیر کاهش بارش هستند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین پیش‌بینی وضعیت دما و بارش‌ها تا خرداد + وضعیت بارش‌ها در کشور و ۴ استان کم‌ بارش
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • نمونه ایرانی پدافند ضدهوایی بوک روسی در ایران/ عکس
  • این پدافند ضدهوایی ایران مشابه بوک روسی است/ عکس
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • ۱۱ استان کشور همچنان درگیر کاهش بارش
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران