Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@17:07:01 GMT

2 بارسایی در جمع 4 بازیکن ناامیدکننده اسپانیا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۷۷۱۸

2 بارسایی در جمع 4 بازیکن ناامیدکننده اسپانیا

تیم ملی اسپانیا دیشب در دومین بازی خود از یورو 2020 بابر لهستان متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که در بازی اول خود برابر سوئد به تساوی بدون گل رسیده بود، شب گذشته در ورزشگاه لاکارتوخا مقابل لهستان نیز 1-1 متوقف شد. این بار آلوارو موراتا که بازی اول موقعیت های زیادی را از دست داده بود و توسط دسته ای از هواداران هو شد، توانست گلزنی کرده و لاروخا را پیش بیندازد اما روبرت لواندوفسکی در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسپانیا توسط جرارد موره نو یک پنالتی را هم از دست داد و موراتا در ریباند نتوانست دروازه خالی را باز کند. اسپانیا برای صعود به دور بعد محکوم به پیروزی بر اسلواکی در بازی آخر است.

 

 

 

 

با تساوی دیشب موج انتقادات از اسپانیا قوت گرفته و بیش از همه 4 بازیکن مورد سوال قرار گرفته و عملکردشان ناامیدکننده توصیف شده است.

نشریه آاس از آیمریک لاپورت(سیتی)، پدری گونزالس(بارسا)، جوردی آلبا(بارسا) و رودری(سیتی) به عنوان 4 بازیکن مایوس کننده اسپانیا نام برده است. لاپورت روی تک گل لهستان مقصر بود و به لواندوفسکی اجازه سر زدن داد.

 

 

 

 

پدری در نیمه دوم برابر هافبک های تنومند لهستان حرفی برای گفتن نداشت. رودری هم که نسبت به سیتی در اسپانیا کمی عقب تر بازی می کند، نتوانست نظم لازم را به بازی لاروخا بدهد.

جوردی آلبا کاپیتان اسپانیا که در پایان بهترین بازیکن زمین شناخته شد، شروعی طوفانی داشت ولی هر چه از بازی گذشت، او از لحاظ بدنی دچار افت شد و آاس معتقد است باید گایا جای او وارد زمین می شد.

 

 

 

 

آاس البته نوشته است که اینها مقصران اصلی تساوی اسپانیا نیستند ولی به دلیل کیفیت بالای شان، توقعات زیادی از آنها می رود که هنوز نتوانسته اند آنها را برآورده کنند.

 

پدری یوردی آلبا بارسلونا یورو 2020 تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدری یوردی آلبا بارسلونا یورو 2020 تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن

قهرمان پنج دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا هم قهرمانی این رقابت‌ها را از دست داد، هم جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای دور سوم گروه C جام ملت‌های فوتسال آسیا از ساعت 14:30 امروز (دوشنبه - به وقت ایران) برگزار شد که در مهم‌ترین بازی، ژاپن و تاجیکستان مقابل هم به میدان رفتند.

ژاپنی‌ها که برای صعود به مرحله بعدی نیاز مبرمی به پیروزی داشتند، از پس تاجیکستان برنیامدند و این بازی به تساوی یک - یک انجامید.

سفال‌منش: تقابل با ژاپن در یک‌چهارم نهایی؟ تشنه این بازی هستیم

در مسابقه همزمان نیز تقابل تیم‌های کره جنوبی و قرقیزستان با تساوی 5-5 پایان یافت.

تاجیکستان و قرقیزستان با این نتایج، پنج امتیازی شدند و به دنبال تساوی در بازی رودررو، بر حسب تفاضل گل با ایستادن در رده‌های اول و دوم گروه، به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کردند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ژاپن: ایران قوی‌ترین تیم آسیاست

ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا که پنج بار جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برده و یکی از مدعیان اصلی مسابقات به شمار می‌رفت، با چهار امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار گرفت و حذف شد.

با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌های آسیا مجوز شرکت در جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، سامورایی آبی از شرکت در دوره آتی جام جهانی بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • گل مردود بارسا: نبود تکنولوژی دردسرساز شد! (عکس)
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • پاننکا: سی بار پاننکا زدم یکیش گل نشد!
  • آرتتا: باخت مقابل بایرن مونیخ ناامیدکننده بود؛ برای دومین فصل متوالی، برای قهرمانی می‌جنگیم