Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی از ارائه خدمات متوازن در ۵۵ محله‌ شهر رشت خبرداد و گفت: باید از ارائه خدمات به صورت متمرکز پرهیز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «سید محمد احمدی» امروز(یکشنبه،۳۰ خرداد) در مراسم آغاز به کار کاروان سلامت که به مناسبت دهه کرامت در مسکن مهر رشت برگزار شد خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای توسعه شاخص‌های سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی با ارائه برنامه جامع شهرداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار رشت با بیان اینکه شهرداری دستگاهی منحصربه‌فرد و گسترده در ارائه خدمات متنوع به شهروندان است افزود: عمران، آبادی و رفاه شهری نخستین مطالبه شهروندان است که تحقق آن نیازمند فراهم سازی زیرساخت‌های لازم است.

 

وی با اشاره به رسالت شهرداری در ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان تصریح کرد: شهرداری با فعالیت در همه حوزه‌های مختلف به دنبال توسعه متوازن در تمام مناطق شهری و ۵۵ محله رشت است.

 

احمدی سلامت و مقابله با آسیب‌های اجتماعی را از مولفه‌های مهم در توسعه شهری دانست و تاکید کرد: در مقابله با آسیب‌های اجتماعی همه باید پای کار باشند و شهرداری با همکاری اداراتی نظیر بهزیستی، هلال احمر، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان و سایر دستگاه‌ها جمعی صمیمی و همدل را در ارائه خدمات ایجاد کرده است.

 

گفتنی است، ویزیت رایگان، ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره رایگان در جهت سلامت جسم و روان و ارتقاء شاخص‌های بهداشتی در محلات رشت از برنامه‌های کاروان سلامت است.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرداری رشت کاروان سلامت توسعه متوازن دهه کرامت ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری

دکتر شیوا گفت:این بخش با ۱۸ تخت مجهز به آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، آماده ارائه خدمات به بیماران کلیوی اطفال در استان آذربایجان شرقی می‌باشد.

وی افزود: بخش دیالیز این بیمارستان با هدف ارائه خدمات تخصصی و با کیفیت به بیماران کلیوی اطفال در استان راه اندازی شده است. امیدواریم با راه اندازی این بخش، بتوانیم گامی در جهت ارتقای سطح سلامت کودکان مبتلا به بیماری‌های کلیوی برداریم. 

وی گفت:این بخش با همکاری اساتید و متخصصان مجرب دانشگاه علوم پزشکی تبریز تجهیز و راه اندازی شده است و از کلیه امکانات و تجهیزات مدرن برای ارائه خدمات به بیماران برخوردار می‌باشد.

رئیس بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری همچنین از خیر محترم حاجی کریم مردانی آذرو استاندار محترم و همچنین ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریزکه در تجهیز این بخش یاری رساندند، قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه ،در دستور کار شورای شهر ارومیه
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • راه اندازی تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی در اصفهان
  • توزیع متوازن خدمات محله‌ای و عمرانی در محلات کم‌برخوردار تبریز