Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@15:47:21 GMT

لاپورتا: دوست دارم مسی هرچه زودتر بله را بگوید

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۱۱۰

لاپورتا: دوست دارم مسی هرچه زودتر بله را بگوید

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا اعتراف کرد که امور مالی باشگاه کاتالان در وضعیتی بدتر از آن است که در ابتدا تصور می‌کرد.

به گزارش ایلنا، رئیس ۵۸ ساله بارسلونا برای دومین بار در ماه مارس رئیس این باشگاه شد و جایگزین ژوزپ ماریا بارتومئو شد و  سعی کرد اطلاعاتی در مورد وضعیت فعلی نیوکمپ ارائه دهد.

لاپورتا در مصاحبه‌ای با La Vanguardia گفت: این باشگاه از آنچه انتظار داشتم بدتر است و من انتظار داشتم که در شرایط دشواری قرار داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از قراردادها وجود دارد که ما را بسیار محدود می‌کند. مواردی وجود دارد که باید توضیح داده شود و من هیچ تدبیری را رد نمی‌کنم. همه چیز توضیح داده خواهد شد، زیرا در غیر این صورت ما همدست خواهیم بود.

بارسلونا بالاترین صورتحساب دستمزد به بازیکنان در جهان را دارد که بخشی از دلایل وضعیت نامطمئن مالی آنها در حال حاضر است و لاپورتا لزوم رسیدگی به این مسئله را تشخیص داده است. او خاطرنشان کرد: ما خود را با یک گروه با حقوق از رده خارج می‌بینیم و مجبور خواهیم بود که دست و پا بزنیم. قراردادهای موجود قابل تغییر یا تغییر ساختار است و سپس اقدامات شدیدی وجود دارد که ما دوست نداریم آن‌ها را انجام دهیم. هیچ چیز به سود بارسلونا منتفی نیست. بین حقوق و استهلاک ۶۵۰ میلیون رقم داریم که بیشتر از درآمد باشگاه است. این حقوق قدیمی است.

یکی از اهداف اصلی لاپورتا رضایت لیونل مسی برای عقد قرارداد جدید بوده است، اما او همچنان در انتظار پاسخ ستاره آرژانتینی است. او گفت: من دوست دارم مسی هر چه زودتر بله بگوید، این از هر نظر به ما کمک می‌کند. ما هر روز در ارتباط هستیم. او هیجان زده است و من از آرزوی او برای ماندن سپاسگزارم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا خوان لاپورتا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند

تصمیم اسطوره بلوگرانا در نهایت تغییر کرد و او به کار خود در کاتالونیا ادامه خواهد داد.

طرفداری | ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل 25-2024 سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • قرارداد ژاوی با بارسلونا تمدید شد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • اعلام رسمی لاپورتا: ژاوی می‌ماند
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • لاپورتا: ژاوی ماند چون پروژه برنده‌ای داریم!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود