Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سی‌ام خرداد، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سلام وقتتون بخیر و خدا قوت

استان کرمانشاه شهرستان گیلان غرب روستای نسار دیره

اگه امکان داره به روستای ما سر بزنید  و گزارشاتی راجب  وضعیت ضعف و قطع و وصلی زیاد آب آشامیدنیمون ووضعیت پیشرفت طرح هادی که حدود ده ساله نصف روستا جدول کشی و آسفالت شده و نصف دیگه شم همونجور خاکی به امان خدا واگذاشته شده است

آسفالت خیابان اصلی روستا حدود ۳۰ سال پیش انجام شده و اونقدر خرابه که حدود ۵ کیلومتر رو باید با دنده ۱ رانندگی کنند

خواهشمندیم گزارش تهیه کنید

سلام لطفا راجع به انتخابات شورای شهر پردیس گزارش تهیه کنید شاید به گوش مسئولان برسه

این انتخابات سال هاست با خرید رای توسط یه عده افراد مشخص انجام می شه

ما شهروندان پردیس خسته شدیم دیگه

سلام ما نانواها مشکل داریم اگه کسی هست مشکل ما رو حل کنه

سلام بنده یک بازنشسته نظامی هستم که از طرف بقیه بازنشسته های دیگه به نمایندگی این عزیزان از شما خبرنگاران و دلسوزان زحمت کش خواهش می کنم لطفا پیگیری کنید که چرا امروز که 29 خرداد است ولی هنوز که هنوزه خبری از حقوق این ماه ما بازنشسته های بیچاره و بدبخت نیست.

سلام چرا از کارگران کمپ مبین معدن یک سیرجان یک گزارش تهیه نمی کنید

استان کرمان شهرستان رودبار جنوب  روستای  مختارآباد(مرکزی) از ساعت۱۹ برق روستا قطع شده تاالان هنوز وصل  نشده به مسئولین  اداره برق و مسئولین شهرستان بگید پیگیر باشند مردم چه گناهی دارند باید منتظر  باشند تا کی برق وصل می شود

سلام،خواهش می کنم از مسئولین مربوطه سوال بفرمائید نتایج آزمون استخدامی فراگیر هستم و وزارت بهداشت رو کی اعلام می کنند ما مدتهاست منتظر هستیم و پیگیر ولی جواب روشنی دریافت نمی کنیم با تشکر از شما

سلام.چرا بیمارستان کوهرنگ بایک پزشک عمومی وچندپرستار اداره می شه واصلا پزشک متخصص نداره وبه جز آزمایشگاه برای دیگر کارها باید 100کیلومتر بریم شهرکرد. لطفا پیگیری بفرمایید. باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان
  • هموفیلی ها دارو ندارند؛ خطر معلولیت با درمانی غیر علمی‌