Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@21:11:27 GMT

بارسلونا ۳-۴ بازیکن دیگر در تابستان می خرد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۴۲۹

بارسلونا ۳-۴ بازیکن دیگر در تابستان می خرد

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته به طور رسمی باشگاه بارسلونا از خرید ممفیس دپای پرده برداشت و این ستاره هلندی پس از مدت ها مذاکره به جمع بازیکنان کومان اضافه شود.

ستاره هلندی که در یورو ۲۰۲۰ نیز عملکردی درخشان با تیم ملی هلند به ثبت رسانده، چهارمین خرید تابستانی بارسلونا لقب گرفت. پیش از این بارسا در تابستان کنونی، ستاره هایی مثل اریک گارسیا و سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی و امرسون از رئال بتیس را خریداری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاپورتا در این خصوص اظهار داشت که کار بارسلونا در پنجره تابستانی هنوز تمام نشده و این تیم ۳ یا ۴ بازیکن دیگر را خریداری خواهد کرد. البته این مصاحبه پیش از رسمی شدن ممفیس دپای منتشر شده بود و به نظر می رسد بارسلونا شاید بخواهد ۳ بازیکن را به اردوی خود اضافه کند.

ریاست باشگاه بارسلونا اظهار داشت: با پیکه نیز صحبت های خوبی شده است و ما خوشحالیم که در این تیم می ماند زیرا جرارد می تواند به ما کمک فراوانی بخشد. او همیشه نشان داده در لحظات سخت یک بارسایی تمام عیار است.

هنوز آینده مسی مشخص نشده ولی به نظر این ستاره آرژانتینی در بارسا می ماند

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، بارسلونا شاید در پست دفاع راست، دفاع مرکزی و هافبک وسط بازیکن بخرد و در این پست ها خود را تقویت کند. نکته قابل تامل این است که وضعیت اقتصادی باشگاه بارسلونا آن چنان خوب نیست و بازیکانی در تیررس این تیم قرار خواهند گرفت که قیمت پایینی داشته باشند.

تمام ۴ بازیکنی که بارسلونا خریداری کرده قراردادشان به پایان رسیده بود و همین علت بارسا پولی در قبل خرید آنها به باشگاه مدنظر پرداخت نکرد.

موضوع مهم در باشگاه بارسلونا آینده برخی بازیکنان نیز است. بارسا می خواهد برخی ستاره های خود را مثل اومتیتی، پیانیچ و لنگله را به تیم های دیگر واگذار کند. از طرفی بارسا علاقه دارد تا عثمان دمبله را با هزینه ای نزدیک به ۶۰ میلیون یورو به تیمی دیگر واگذار کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال بارسلونا بعد از پیروزی 3 بر 2 مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس حالا شانس بیشتری برای صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها خواهد داشت.

البته بارسا نباید از پی‌اس‌جی و ستاره‌های تاثیرگذارش مثل امباپه و دمبله غافل شود چرا که آنها در بازی برگشت می‌توانند ژاوی و مردانش را در مونتجوئیک غافلگیر کنند و رویاهای بلوگرانا دوباره نقش بر آب شود.
اما بارسا در صورت عبور از لوئیس انریکه و تیمش بعد از پنج فصل می‌تواند به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

آنها در فصل 19-2018 این رقابت‌ها بعد از صدرنشینی مقتدرانه در گروه خود مقابل لیون و منچستریونایتد در مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی پیروز شدند و به تیم یورگن کلوپ رسیدند که برد فوق العاده‌شان در نوکمپ با سه گل سوارز و مسی با کامبک تاریخی لیورپول در آنفیلد با نتیجه چهار بر صفر جبران شد. در آن فصل بارسا اگر به فینال راه می‌یافت مقابل تاتنهامی قرار می‌گرفت که در مرحله گروهی به راحتی شکستش داده بود و شاید می‌توانست با ارنستو والورده هم مثل گواردیولا و انریکه قهرمان یو سی ال شود که بخت با این تیم یار نبود و البته لیورپول کلوپ هم تیم شایسته‌ای به نظر می‌رسید که در نهایت به عنوان قهرمانی دست یافت.

بعد از آن بارسا در فصل بعد حذف تلخ پای فینال مقابل لیورپول بعد از صدرنشینی در مرحله گروهی، ناپولی را هم در دو بازی رفت و برگشت حذف کرد اما با انتشار ویروس کرونا در تک بازی عجیب یک چهارم مقابل بایرن مونیخ با نتیجه 8 بر 2 مغلوب شد تا کیکه ستین از کار برکنار شود.

فصل بعد از این اتفاق تلخ بارسا باز هم با صدرنشینی به مرحله حذفی رسید اما تیم تحت هدایت رونالد کومان مقابل پاری سن ژرمن در بازی رفت یک هشتم نهایی چهار بر یک شکست خورد و در بازی برگشت با وجود نمایشی برتر نتوانست نتیجه را جبران کرده و با تساوی یک – یک حذف شد.

در دو فصل بعد از آن براساس تحت هدایت ژاوی در مرحله گروهی حذف شد تا شرایط برای این تیم در لیگ قهرمانان خیلی سخت پیش برود.

حالا بعد از پنج فصل بارسا در آستانه رسیدن به نیمه نهایی است و چنانچه از پی‌اس‌جی انریکه عبور کند در آن مرحله با برنده بازی اتلتیکو مادرید و بوروسیا دورتموند مواجه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • بارسلونا پول خرید ارلینگ هالند را ندارد، حتی در تابستان 2025
  • قدرنادیده‌ترین بازیکن فصل بارسلونا
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • ستاره سابق بارسا متهم به تخریب عمارت 18 میلیون یورویی!
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • پایان 5 سال تلخِ بارسلونا در چمپیونز لیگ
  • کری ستاره بارسا برای رئال: حالا نوبت شماست!
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم