Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مخالفت این سازمان با افزایش قیمت بلیت هواپیماخبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمد حسن ذیبخش، مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما در روزهای اخیر گفت: سازمان هواپیمایی کشوری با این افزایش قیمت کاملا مخالف است و همه ایرلاین‌ها باید قیمت‌ها را به قیمت مصوب قبل بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورت ضرورت افزایش قیمت حتما باید این موضوع در شورای عالی هواپیمایی کشوری مطرح شده و افزایش قیمت بلیت با نظر وزیر راه و شهرسازی انجام شود.

ذیبخش افزود: در حال حاضر هیچکدام از این مراحل طی نشده و افزایش قیمت بدون هماهنگی انجام شده است، بنابراین سازمان هواپیمایی کشوری برخورد لازم و کافی را با متخلفان انجام خواهد داد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قیمت بلیت هواپیما سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری سازمان هواپیمایی کشوری افزایش قیمت بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!