Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:07:53 GMT

استقلال با 5+2 غایب به مصاف پدیده می رود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۶۸۸

استقلال با 5+2 غایب به مصاف پدیده می رود

تیم فوتبال استقلال در دیدار فردا مقابل پدیده مشهد، پنج بازیکن خود را به دلایل مختلفی در اختیار ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مدت ها تعطیلی به دلیل حضور تیم ملی فوتبال در رقابت های مقدماتی جام جهانی، فردا و در تنها دیدار باقی مانده از هفته بیست و یکم، تیم های استقلال و پدیده در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند که سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرهاد مجیدی که روزهای بحرانی و پرحاشیه ای را در استقلال پشت سر می گذارد، برای دیدار فردا دستش خالی تر از همیشه است. او هروویه میلیچ و داریوش شجاعیان را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و این دو بازیکن نمی توانند مقابل پدیده به میدان بروند.


فرشید اسماعیلی نیز که گفته می شد دچار آسیب دیدگی شده است، در تمرینات تیمش حضور پیدا نمی کند. البته مشکل این بازیکن، اختلاف با مدیریت باشگاه است و امروز نیز این بازیکن به همراه احمد مددی مدیرعامل آبی پوشان مصاحبه هایی را علیه یکدیگر مطرح کردند.


شیخ دیاباته نیز که در تعطیلات به سر می برد، نتوانست به ایران برگردد. این بازیکن از پاریس به ترکیه آمد اما به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم، قادر به حضور در تهران نبود و دوباره به فرانسه بازگشت تا او نیز در برابر پدیده غایب باشد. ضمن اینکه احمد موسوی نیز نمی تواند در بازی فردا تیمش را همراهی کند.


غیبت این 5 بازیکن قطعی است اما دو مهره کلیدی آبی پوشان نیز وضعیت نامشخصی دارند. مهدی قایدی که پس از بازگشت تیم ملی از بحرین راهی امارات شد تا مرخصی 3 روزه اش را پشت سر بگذارد، امروز به تهران برمیگردد تا در آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان حضور پیدا کند و با توجه به غیبت او در روزهای گذشته، حضورش در برابر پدیده نامشخص است.


رشید مظاهری سنگربان آبی پوشان نیز وضعیت مشابهی با قایدی دارد. او در تمرینات چند روز پیش تیمش غایب بود و روز جمعه توانست به همراه تیم به تمرین بپردازد. باید دید وضعیت او برای بازی فردا چگونه خواهد بود و البته به نظر می رسد در هر شرایطی، سیدحسین حسینی انتخاب مجیدی برای حضور درون دروازه استقلال خواهد بود.

شهر خودرو استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو استقلال تهران آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن استقلالی به نساجی پیوست

به گزارش همشهری آنلاین، محسن کریمی مهاجم سابق استقلال بار دیگر شاگرد ساکت الهامی در نساجی شد.

کریمی که پیش از این به عضویت خوشه طلایی در لیگ یک در آمده بود پس از فسخ با این تیم در تمرینات نساجی شرکت کرد تا پس از رضایت کادر فنی تیم شمالی تا پایان فصل، قراردادش را با این تیم به ثبت برساند.

کد خبر 845959 منبع: ایسنا برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • حسین نژاد غایب قطعی سپاهان برابر پرسپولیس
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • آزمون، جانشین لوکاکو در خط حمله رُم؟
  • ابلاغیـه کمیته اخلاق برای بازیکن سابق استقلال
  • بازیکن سابق استقلال به کمیته اخلاق احضار شد
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • رونمایی از لیست رئال مادرید برای بازی حساس با بارسلونا / عکس
  • غیبت ۲ + ۱ بازیکن سپاهان برای دیدار با ملوان/ دردسر شیرین مورایس
  • مصاف جهانبخش با یاران قدیمی برای قهرمانی در جام حذفی