Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:43:31 GMT

پلاک ثبتی از اراضی طرشت با کاربری فضای سبز حفظ شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۷۳۵

پلاک ثبتی از اراضی طرشت با کاربری فضای سبز حفظ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن رسولی در جریان بررسی لایحه شهردار تهران در خصوص اخذ مجوز تملک و تصویب معامله پلاک ثبتی از اراضی طرشت گزارش خود در این خصوص را ارائه کرد و گفت: شهردار تهران طبق بند ۱۴ ماده ۸۰ قانون شوراها که انجام هرنوع معامله را بنا به تصویب شورا می‌داند، لایحه‌ای را به شورا ارائه کردند، مبنی بر اینکه شورای اسلامی شهر تهران برای قطعه زمینی به مساحت ۳۵۲ متر مربع با کاربری فضای سبز در منطقه طرشت که قبلاً توسط سازمان بوستان‌های شهرداری غرس درخت شده، اجازه دهد که در جهت جلوگیری از تضییع حقوق شرعی و مالکانه مالک با همین کاربری فضای سبز به قیمت هفت میلیارد تومان معامله شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: درخواست می‌کنم که اعضا در جهت احقاق حق مالک رأی موافق دهند.

این لایحه بدون مخالف به رأی گذاشته شد و با ۱۲ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 5240298

منبع: مهر

کلیدواژه: سید حسن رسولی شورای شهر تهران توسعه فضای سبز انتخابات 1400 شهرداری تهران شورای شهر تهران پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پلیس راهور ایستگاه مترو سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران متروی تهران محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان

ایسنا/خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۱۲۷ مورد تغییرکاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان شناسایی شد.

سرهنگ سیدشریف شریفی امروز ۸ فروردین ماه اظهار کرد: طی مدت هشت روز از آغاز فعالیت کشیک نوروزی تعداد ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان توسط اکیپ‌های کشیک نوروزی شناسایی شد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و نظارت در ایام تعطیلات نوروز با برقراری کشیک‌های نوروزی تشدید و با هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز وفق قانون مقابله خواهد شد .

شریفی افزود: حفظ کاربری اراضی کشاورزی مستلزم مشارکت کلیه آحاد جامعه است و از شهروندان درخواست داریم تا هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز را به شماره ۱۳۱ و یا ثبت از طریق سامانه الکترونیکی cms.laoi.ir گزارش و اطلاع دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اکیپ‌های گشت برخورد با تغییر کاربری اراضی کشاورزی فعال هستند
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • تشکیل ۶۵ پرونده تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی
  • بیش از ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در خوزستان شناسایی شد
  • امیر منصور آریا به تور مالیات افتاد | ۶۵ هزار متر زمین در تهران به تملک دولت درآمد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» تعیین تکلیف شد
  • معوقات مالیاتی ۱۵ هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • اجرای طرح گشت مقابله با تغییر کاربری غیر مجاز زمین در شاهرود
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی