Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@14:08:33 GMT

پیراهن جالب فصل بعد بارسلونا برای چمپیونزلیگ (عکس)

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۸۹۳۶

بارسا فصل پیش رو از پیراهنی جدید برای لیگ قهرمانان استفاده خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این عنوان شده بود که بارسلونا قصد دارد برای فصل 22-2021 و در لیگ قهرمانان از پیراهنی متفاوت استفاده کند. امروز وبسایت فوتی هدلاینز از طرح کمپانی نایکی برای پیراهن چمپیونزلیگی بارسا رونمایی کرد که در نوع خود جالب توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

پیراهن مثل همیشه آبی اناری است و راه های عمودی اناری روی آن دیده می شود. رنگ زمینه آبی است و نقش های سرمه ای هم روی آن به کار رفته است. سرآستین ها و یقه  به رنگ مشکی کار شده و نماد نایکی و تبلیغ راکوتن نیز زرد رنگ است.

پیراهن اول فصل بعد بارسا نیز الهام گرفته از چند منطقه شهر بارسلونا و در نوع خود، خاص طراحی شده است.

 

 

 

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خوان لاپورتا در نشست خبری مشترکی که بعدازظهر امروز (پنجشنبه) با سرمربی ۴۴ ساله بارسلونا داشت، گفت: من اعلام می‌کنم که ژاوی یک فصل دیگر به کارش در بارسا ادامه خواهد داد. می‌دانیم که او پیش از این از رفتنش خبر داده بود، اما طی صحبتی که با او داشتیم، قرار شد او این پروژه را ادامه بدهد. ژاوی جاه‌طلب و پرشور است. ما مطمئن هستیم که این بهترین تصمیم است.

بنابر روایت تسنیم، وی افزود: ژاوی رأی اعتماد همه اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا و همچنین هواداران را دارد. شاید در این فصل به آنچه می‌خواستیم نرسیدیم، اما فکر می‌کنم چیزهای مثبت زیادی وجود داشته که جرقه‌ای در قلب هواداران روشن کرده است. مطمئن هستم که فصل آینده قویتر از همیشه خواهیم بود.

بارسلونا که شانس قهرمانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا را از دست داد، در لالیگای اسپانیا هم با توجه به اختلاف ۱۱ امتیازی‌شان با رئال مادرید، می‌شود گفت که فصل جاری را بدون کسب جام به پایان خواهد برد.

ژاوی ماه نوامبر سال ۲۰۲۱ هدایت کاتالان‌ها را برعهده گرفت و در این مدت موفق شده یک قهرمانی در لالیگا و یک قهرمانی در سوپرجام اسپانیا برای آبی‌واناری‌ها کسب کند.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899534

دیگر خبرها

  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • واکنش جالب آنچلوتی به ماندنی شدن ژاوی در بارسا
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • تصمیم جالب آرسنال: خداحافظی با لوگوی همیشگی
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!