Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@23:06:12 GMT

آخرین وضعیت شکایت النصر از پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۲۵۷

به گزارش  رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام ایمان حسین‌پور شرفشاد، معاون حقوقی باشگاه، کنفدراسیون فوتبال آسیا در پاسخ به نامه دادگاه بین‌المللی ورزش، تاریخ ۲۳ آگوست، یکم شهریور ۱۴۰۰ را برای جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه النصر انتخاب کرد.

CAS پیش از این در نامه‌هایی به طرفین دعوا، تاریخی را برای جلسه رسیدگی پیشنهاد و نظرخواهی کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تاریخ اعلامی را مناسب ندانست و خواستار تشکیل جلسه در روز مذکور شد و باشگاه پرسپولیس نیز با تاریخ اعلامی از سوی AFC موافق است.

به این ترتیب، دادگاه بین‌المللی ورزش، پس از اخذ نظر باشگاه النصر عربستان، در نهایت تاریخ جلسه رسیدگی را اعلام و ابلاغ خواهد کرد.

مطالب بیشتر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • (تصاویر) دومین جلسه رسیدگی به اتهامات «تتلو»
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد