Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، هدایت صفری افزود: این تسهیلات به منظور کارگشایی در بخش های مختلف مانند ایجاد اشتغال، خدمات مسکن، هزینه های تحصیلی ودرمانی وبخشی از مشکلات نیازمندان وجامعه هدف ارائه شده است.

وی با ارائه گزارشی از خدمات معوض کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تاکنون، گفت: به منظور هم افزایی در حوزه خدمت رسانی اثربخش به خانواده های تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند در کنار ارائه خدمات بلاعوض ومستمر، بخشی از خدمات این نهاد نیز به صورت معوض و در قالب وام قرض الحسنه به جامعه هدف این نهاد عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری با بیان اینکه خدمات معوض کمیته امداد استان به صورت کاملاً قرض الحسنه وبدون هیچ گونه کارمزد وبا سهل ترین تضامین به نیازمندان جامعه هدف و سایر اقشار نیازمند جامعه ارائه می شود، اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۵۵۷ فقره تسهیلات قرض الحسنۀ حمایتی در قالب کارگشایی، اشتغال، امور تحصیلی و فرهنگی، مسکن و ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند استان از محل منابع و اعتبارات صندوق امداد ولایت تاکنون پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه ۹۴۲ میلیون تومان از خدمات معوض کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سالجاری تاکنون نیز به منظور کمک به تأمین، تعمیر وتجهیز مسکن و ودیعه مسکن خانواده های تحت حمایت بوده است، افزود: ۱۴۲ فقره تسهیلات خدمات مسکن در قالب ساخت، تعمیر، تجهیز فضای جانبی و ودیعه مسکن به خانواده های تحت حمایت از ابتدای سال جاری ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه ارائه خدمات آسان و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه از سیاست‌های صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان زنجان است، گفت: در راستای بهره گیری از سپرده های مردمی واشاعه سنت حسنه انفاق، احسان ونیکوکاری از تمامی خیران ونیکوکاران سخاوتمند استان دعوت می کنیم با افتتاح حساب وسپرده گذاری در این صندوق در رفع حوائج وکمک به نیازمندان و گره گشایی از مشکلات محرومان سهیم باشند.

صفری افزود: هم اکنون تعداد ۲۶ هزارو ۳۹۰ خانوار مددجویی معیشت بگیر تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بوده و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

کد خبر 5240370

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد زنجان تسهیلات بانکی انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا عکس استانها شورای شهر کرمانشاه انتخابات رای گیری گرگان سیدابراهیم رئیسی انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر ایلام نتایج شمارش آرا خانواده های تحت حمایت کمیته امداد استان استان زنجان قرض الحسنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی همایش یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی هزار بسته سبد کالا در محدوده شهرک های شهید رجایی و شهید باهنر مشهد و اطراف آن توزیع شد.

سید مصطفی موسوی ارزش هر بسته معیشتی را بیش از یک‌ میلیون تومان دانست و افزود: اقلام این بسته ها شامل: برنج، روغن، رب، حبوبات و سایر اقلام است.

وی گفت: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می شود،طبخ و توزیع ۶ میلبون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع ۲۵۰ هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه ها پیش بینی شده است.

موسوی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز(۱۶ رمضان) یک میلیون و ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و ۱۷۰ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۲ هزار بسته معیشتی میان مددجویان کمیته امداد مازندران
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • توزیع هزار بسته سبد کالا بین مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • پویش «خانه دوست کجاست» در ایلام آغاز شد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • رشد ۱۲۰۰ درصدی پرداخت وام غیرحضوری بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان البرز
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳