Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: این سازمان با افزایش قیمت‌ها مخالف است و همه خطوط هواپیمایی مکلفند قیمت‌ها را به نرخ مصوب شورای عالی هواپیمایی کشوری بازگردانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،در پی افزایش خودسرانه نرخ پرواز توسط برخی شرکت‌های هواپیمایی، سخنگوی سازمان هواپیمایی از مخالفت با هرگونه افزایش قیمت و درخواست از ایرلاین‌ها برای فروش روی نرخ مصوب خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسن ذیبخش، سخنگوی سازمان هواپیمایی امروز (یکشنبه،۳۰ خرداد) درباره افزایش قیمت بلیت هواپیما طی چند روز اخیر در جمع خبرنگاران گفت: سازمان هواپیمایی با افزایش بلیت هواپیما کاملا مخالف است.

وی اضافه کرد: همه شرکت‌های هواپیمایی باید قیمت‌های فروش را به قیمت مصوب بازگردانند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی ادامه داد: در صورت ضرورت برای افزایش قیمت، این پیشنهاد حتما باید در شورای عالی هواپیمایی کشوری مطرح و نرخ‌ها در صورت موافقت وزیر راه و شهرسازی تغییر کند.

ذیبخش با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ‌کدام از مراحل اعلام شده و قانونی طی نشده است، گفت: شرکت‌های هواپیمایی بدون هماهنگی قیمت‌ها را افزایش داده‌اند و برخورد لازم و کافی با آنها انجام می‌شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سخنگوی سازمان هواپیمایی افزایش قیمت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز

آفتاب‌‌نیوز :

از امروز یک اردیبهشت ۱۴۰۳، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و با تایید فرمانداری، ۲۸ درصد قیمت بلیت مترو، ۲۶ درصد نرخ بلیت اتوبوس و ۴۵ درصد کرایه تاکسی افزایش می‌یابد.

شورای شهر تهران هر ساله نرخ کرایه حمل ونقل عمومی را بر اساس نرخ تورم و بررسی شرایط افزایش می‌دهد. در سال جاری حقوق کارگران حدود ۳۵ درصد رشد کرد و شورا هم «نرخ بلیت تک سفره مترو را از ۳۳۰۰ تومان به ۴۳۰۰ تومان رساند» و نرخ خطوط حومه برای «پرند و هشتگرد نیز افزایش ۳۰ درصدی یافت.» همچنین نرخ کرایه اتوبوس تندرو ۲۱ درصد و اتوبوس عادی ۳۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۲ افزایش یافت.

کرایه تاکسی رشد قابل توجهی یافت (۴۵ درصد) و به گفته مدیران شهری در این زمینه دو متغییر شیب معابر و ضریب اوج ترافیک در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • عرضه تخم‌مرغ پایین‌تر از نرخ مصوب در بازار/ ضرورت حمایت از مرغداران برای مدیریت تقاضا
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • وزیر فرهنگ راه را برای گرانی بلیت‌ اجراهای صحنه‌ای باز کرد/ حداکثر ۹۰۰ هزار تومان!