Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@08:41:35 GMT

ترکیب پرسپولیس برای سوپرجام مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۸۲۸

ترکیب پرسپولیس برای سوپرجام مشخص شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر تراکتور را مشخص کرد.

به گزارش ایسنا، یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار برابر تراکتور را اعلام کرد. بر همین  اساس پرسپولیس امروز با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان دیدار سوپرجام از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال تراكتور تيم فوتبال پرسپوليس سوپرجام فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان این روزها تمرینات خود را در زمین شماره ۲ باغ فردوس پیگیری می‌کند و شاگردان ژوزه مورایس خود را برای بازی با تراکتور در دیداری عقب افتاده از هفته شانزدهم لیگ برتر آماده می‌کنند.

محمدجواد حسین نژاد که در بازی با استقلال تهران از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و جدا از سایر بازیکنان نرم دوی و کار با توپ را دنبال می‌کند.

آریا یوسفی هم که به دلیل مصدومیت در دیدارهای اخیر سپاهان غایب بود، کماکان نمی‌تواند زردپوشان را همراهی کند و به بازی با تراکتور نخواهد رسید تا غیب این بازیکن جوان در اولین دیدار تیمش در سال ۱۴۰۳ قطعی شود.

پیام نیازمند هم به تمرینات بازگشته اما هنوز آمادگی ۱۰۰ درصدی پیدا نکرده است و از این رو کادر فنی این تیم نگاهی ویژه‌ای به نیما میرزازاد برای بازی با تراکتور دارد.

تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان روز چهارشنبه ۱۵ فروردین و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار می‌گیرند.

کد خبر 6063895

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • حسینی به تراکتور و استقلال فکر نمی‌کند! (عکس)
  • اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان / بیرانوند نیمکت‌نشین شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان مشخص شد/ شماره یک خارج شد
  • اعلام ترکیب تیم ملی در برابر ترکمنستان با چند تغییر بزرگ
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان | بیرانوند نیمکت نشین و جانشین سردار مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!