Web Analytics Made Easy - Statcounter



پس از صحبت های مدیرعامل استقلال، وکیل مظاهری نیز اقدام به بیان صحبت هایی جدید کرد.

به گزارش ورزش سه، مهدی صادقی وکیل رشید مظاهری درباره صحبت های اخیر مدیرعامل استقلال گفت: متاسفانه همه دیدند که مصاحبه ای از آقای مددی منتشر شده است و در آن، ایشان اقدام به تخریب همه کردند از مربی گرفته تا کادر فنی و بازیکنان و حتی هواداران؟!

او در این باره ادامه داد: نکته جالب درباره مصاحبه های آقای مددی اینکه از همه چیز مهمتر زمانی است که ایشان برای بیان حرف هایش انتخاب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای مددی همیشه چند ساعت قبل از هر مسابقه اقدام به انتشار محکومیت های انضباطی برای بازیکنان و البته مصاحبه‌های حاشیه ای می‌کند، یعنی درست زمانی که بازیکنان و کادر فنی به آرامش و تمرکز نیاز دارند. آیا این همان دلسوزی مورد نظر آقای مددی است که می‌گویند؟

صادقی در ادامه گفت: چگونه است که همه اشتباه می‌کنند ولی ایشان درست فکر می‌کند و درست تصمیم می‌گیرد!؟ عمده صحبت های آقای مددی با روش‌های نخ نما شده و آشنای سیاسی است که هرکسی در نحوه مدیریت خود اشتباه می‌کند ابتدا گناه را برگردن گذشتگان و مدیران سابق می اندازد و بعد سعی در تخریب سایرین می‌کند اما وظایف قانونی و مدیریتی که وظیفه ایشان است را به عنوان فتح الفتوح معرفی می‌کنند.

تبلیغات

کلاس های شیمی کنکور رایگان

وکیل گلر آبی ها ادامه داد: آقای مددی تهدید به انتشار قرارداد نمودند که به ایشان متذکر می شوم این موضوع عواقب قانونی و سختی دارد. ایشان اشاره کرده که فلان بازیکن چند درصد از مبلغ قراردادش را دریافت کرده اما چرا نمی‌گوید چه مقدار بر طبق قرارداد و تعهدات پرداخت نکرده است؟ او از تعهدات عقب افتاده و کارهای نکرده حرفی به زبان نمی آورد‌؟

مهدی صادقی درباره تهدید مدیرعامل استقلال مبنی بر انتشار قرارداد ادامه داد: چرا ایشان بجای تهدید به انتشار قرارداد بازیکنان (که نه تنها برخلاف اخلاق مدیریتی و تعهدات ایشان و قوانین است) نمی گوید چرا و با چه بهانه هایی بجای پرداخت به بازیکنان با پرونده سازی و بهانه گیری سعی در کاهش پرداخت ها می نماید؟ چرا آقای مددی بجای تهدید سعی در اصلاح روش مدیریتی خودش نمی کند تا جواب تماس ها و تلفن های کادر فنی و بازیکنان استقلال را بدهد و تماس ایشان را بی پاسخ نگذارد! چرا آقای مددی از وعده های که داده نمی‌گوید که ۹۰ درصد آن صرفا وعده توخالی بود.

او ادامه داد: اگر تیم استقلال تاکنون توانسته موفق باشد نتیجه دلسوزی و از خودگذشتگی سرمربی و بازیکنان و کادرفنی تیم بوده که چهار ماه است هیچ دریافت مالی نداشته اند و فقط وعده و وعید شنیدند و پاسخ تماس هایشان توسط مدیرعامل محترم بی پاسخ ماند. واقعیت های بسیاری وجود دارد که نشان می دهد وضعیت اسفناک فعلی باشگاه پرافتخار استقلال نتیجه تصمیمات و ضعف مدیریت شخص آقای مددی است.

صادقی در پایان گفت: اگر سکوتی هم تاکنون بوده از سر دلسوزی بازیکنان و کادر فنی بوده و بهتر است آقای مددی پاسخ این دلسوزی را با تهدید ندهند. هواداران پرشور استقلال هم بدانند که کلیه بازیکنان و کادر فنی علی رغم این مشکلاتی که تاکنون از طرف مدیریت بوده به عشق موفقیت تیم پرافتخارشان تحمل سختی نموده اند.

***

مرادمند در واکنش به اظهارات مدیرعامل استقلال: روز قبل از بازی تمرکز تیم را بر هم نمی زنند

مرادمند که روز گذشته اعلام کرد به خاطر چک هایی که به باشگاه پدیده داده تهدید به بازداشت شده امروز واکنشی به صحبت های مدیرعامل استقلال نشان نداد و به گفتن چند جمله بسنده کرد.

حسن مرادمند در گفت و گو با فارس اظهار داشت: آقای مددی به نظر من اگر شما موفقیت استقلال را می خواستی روز قبل از بازی تمرکز تیمت را از بین نمی بردی. شما صحبت از انتشار قرارداد بازیکنانی از جمله من را مطرح کردی ولی منِ حسین مرادمند روی بازی فردا تمرکز کردم و به امید خدا بعد از موفقیت در بازی فردا پاسخ اظهارات شما را خواهم داد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال جای اشتباه کردن ندارد

  برای استقلال که پیروزی ۳ بر صفر به پیروزی ۳ بر ۲ تبدیل کرد هفته‌های آتی نگران‌کننده‌تر به نظر می‌رسد. آنها صدرجدول را بعد از ۲۴ ساعت از سرخ‌ها پس گرفتند اما دریافت دو گل و اشتباهات فردی نشان می‌دهد هر قدم کج‌شان باعث می‌شود دوباره صدر را دو‌دستی تقدیم حریف کنند. بهتاش فریبا یار همیشگی آبی‌ها از شرایط حساس تیم محبوبش در هفته‌های آتی می‌گوید.
 
کیفیت دیدار استقلال مقابل شمس‌آذر را چطور دیدید؟
بازی بسیار زیبایی بود و انواع مسائل فنی اعم از شوت زدن، سرزدن، بازی‌سازی و تغییر سیستم را دیدیم. بازی بسیار فیزیکی و سرعتی بود و استقلال تا دقیقه ۷۵ برتری یک طرفه‌ای داشت. بعد از این‌که استقلال سه گل زد خیال همه بازیکنان راحت شده بود و تمرکز تا حد زیادی از بین رفت. وقتی در فوتبال فکر کنیم خیال‌مان راحت شده ممکن است اتفاقات بدی بیفتد. در هر صورت کسب سه امتیاز خیلی مهم بود. به سعید دقیقی (سرمربی شمس آذر) هم تبریک می‌گویم که با یک تیم جوان این‌گونه نتیجه می‌گیرد. اما استقلال از این هفته باید خیلی حواس جمع بازی کند و دیگر امتیاز از دست ندهد. حالا قهرمانی دست خودمان است. اگر همه بازی‌های باقی‌مانده را ببریم هیچ تیمی به ما نمی‌رسد.

استقلال نزدیک بودبرد پرگل را با یک تساوی پرگل عوض کند. این اشتباهات برای هفته‌های آتی چقدر می‌تواند دردسرساز باشد؟
استقلال تیم کم‌تجربه‌ای نیست. بازیکنان این تیم بسیارتجربه دارند وبرخی ازآنها ملی‌پوشانی باسابقه به شمارمی‌روند.دو گلی که استقلال دریافت کردبه نظرم تلنگربه موقعی بود.برای بازی‌های بعدی باید حواس‌جمع‌تر بازی کنند تا دیگر این اتفاقات تکرار نشود.
 
تسلط نکونام بر روی اوضاع را چطور می‌بینید؟
وقتی یک تیم درصدر جدول قرار داردوتعداد گل‌های زده‌اش زیادوتعداد گل‌های خورده‌اش کم است یعنی یک تسلط کامل بر اوضاع آن تیم وجود دارد. جواد نکونام اشراف کامل به اوضاع دارد و خوب می‌داند در تمامی دقایق یک مسابقه باید با تمرکز کامل باشد.
 
درباره بازیکنان جدید استقلال در نیم فصل چه نظری دارید؟
من بلانکو را روز اول که دیدم گفتم بدنش آماده نیست اما بازیکنی است که خوب فوتبال را می‌فهمد و مهارت‌های بالایی دارد. او در شرایط سخت وقتی در موقعیت دریافت پاس قرار می‌گیرد خوب بلد است کنترل کند، پاس بدهد یا حفظ توپ انجام دهد.او بازیکن بسیار قابلی است و از دیدن بازی‌های او کِیف می‌کنم به خصوص وقتی صاحب توپ می‌شود در یک سوم دفاعی حریف کارهای زیادی می‌تواند انجام دهد.او این فرصت را به بقیه بازیکنان می‌دهد تا موج بعدی حملات را شروع کنند.درباره ماشاریپوف هم ابتدا باید بگویم او وینگر بود و توانایی حمل توپ نداشت. اما بسیار عاقلانه پستش را تغییر دادند و اکنون فوروارد است. او در این پست خیلی خوب پاس‌های آخر را می‌دهد. اشکالی که این بازیکن دارد این است که در زمان دور شدن از دروازه گلزنی هم یادش می‌رود. به هر حال او هم قدرت شوت‌زنی بسیار خوبی دارداما به نظرم بایدکمی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد.اواز شوت‌هایش بهتر می‌تواند استفاده کند و پشت محوطه ۱۸ قدم باید فرصت‌های بیشتری داشته باشد. ماشاریپوف بازیکن بسیار خوبی است. همه جای دنیا بازیکنانی که قدرت حمل توپ دارند خطرناک‌تر هستند. اکنون تیمی مثل منچسترسیتی مملو از بازیکنانی است که حمل توپ را به خوبی انجام می‌دهند.‌ ماشاریپوف هم چنین ویژگی فوق‌العاده‌ای دارد.

حالا رقابت اصلی قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس است. سرانجام این رقابت به کجا خواهد رسید؟
هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند چون فوتبال بازی اتفاقات است. اختلاف امتیازی استقلال با پرسپولیس می‌تواند هم حاشیه امنیت باشد و هم یک موضوع خطرناک. یک باخت و یا یک مساوی همه چیز را عوض می‌کند. روی کاغذ، بازی‌های باقی مانده استقلال بهتر است اما باید بازی به بازی جلو برویم.
 
نقاط ضعف و قوت آبی‌ها را در چه می‌بینید؟
استقلال از انسجام تیمی برخوردار است و درهرسه خطوط این ویژگی دیده می‌شود. بازیکنان تیم نیز تجربه بالایی دارند که اینها جزو نقاط مثبت است. ثبات و استحکام در دروازه را هم اضافه کنید. سیدحسین حسینی خیلی خوب تا اینجا گلری کرده است. به هر حال استقلال درتمامی خطوط انسجام دارد.بازیکنان خوب دوندگی دارندوخیلی خوب یکدیگررا پوشش می‌دهند. نقطه ضعف استقلال هم این است که بازیکنان گاهی اوقات تمرکزشان را خیلی زود از دست می‌دهند. برای هفته‌های آتی باید دقت بیشتری داشته باشند.

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • ماجرای استقلال و کاپیتان، داستان تهدید و فرصت/ خالدآبادی کمتر از رفیعی نیست
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • استقلال جای اشتباه کردن ندارد
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است
  • سرنوشت قهرمانی دست استقلال است