Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@23:16:45 GMT

اعضای شوراهای شهر گیلانغرب و سرمست مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۸۹۲

اعضای شوراهای شهر گیلانغرب و سرمست مشخص شدند

«کوروش محمودیان» عصر یکشنبه با قدردانی از حضور حماسی مردم و نامزدهای انتخابات شوراها که تنور رقابت را گرمتر کردند، افزود: در شهر گیلانغرب از مجموع ۱۸هزار و ۳۷۰ رای صحیح ماخوذه، آقایان "عباس وکیل نیا" با پنج هزار و ۵۴۴ رای، " فریاد پرهوده " با سه هزار و ۶۷۹ رای، " امیر آزادی" با سه هزار و ۴۰۸ رای، " علیرضا آزادی " با سه هزار و ۶۵ رای و "علی الفتی" با۲ هزار و ۷۸۸ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین آقایان " بهادر اردشیری " با ۲ هزار و ۷۲۸ رای، " پوریا حشمتی" با ۲ هزار و ۵۸۳ رای و " ناصر صفریان"  با ۲ هزار و ۴۶۰ رای  به عنوان اعضای علی البدل شوراهای اسلامی شهر گیلانغرب انتخاب شدند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در شهر سرمست نیز از مجموع رای صحیح ماخوذه، آقایان " سجاد حیدری" با یک هزار و ۲۴ رای، " اشکان فتاحی"  با یک هزار رای، " عباس باطنی پور" با ۹۷۴ رای، "جواداعظم زاده ویژنان " با ۹۵۳ رای و  " علی محبت پیشه "با ۹۰۵ رای بعنوان اعضای اصلی و آقایان " یزدان ثنایی نیا " با ۸۴۱ رای، "فرهاد نیکو فکر" با۷۱۸ رایو " مجید باپیریان " با۶۷۷ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر سرمست مرکز بخش گواور انتخاب شدند.

محمودیان اضافه کرد: برای انتخابات شورای شهر گیلانغرب ۴۷ نفر و در شهر سرمست ۱۹  نفر با هم به رقابت پرداختند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه برگزار شد.  

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای داشتند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب شورای شهر انتخابات ۱۴۰۰ گیلانغرب شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی شهر گیلانغرب اسلامی شهر ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  در این جلسه تصویب شد تا در هفته شورا‌های اسلامی، همایشی با عنوان تقدیر از شورا‌های برتر شهری، روستایی، بخش و شهرستان با حضور ۲۰۰۰ نفر از اعضای شورا‌های شهر و روستای استان برگزار شود.

 

در این نشست دستورالعمل‌های قانونی منع به کارگیری اعضای شورا‌های اسلامی در پست‌های مدیریتی بررسی شد.

 



دیگر خبرها

  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • صیانت از شوراهای اسلامی شهر از وظایف اصلی است
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • قم میزبان اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی می‌شود
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی