Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@14:18:58 GMT

مطهری: می‌خواهیم سوپرجام را به هواداران تقدیم کنیم

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۸۹۵

مطهری: می‌خواهیم سوپرجام را به هواداران تقدیم کنیم

مربی پرسپولیس با اشاره به حساسیت بازی برابر تراکتور در سوپرجام، ابراز امیدواری کرد بازیکنان تیمش بتوانند با نمایشی موفق آن را به سود خود خاتمه دهند.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ در فصل نوزدهم و تراکتور نیز بعد از قهرمانی در جام حذفی فصل گذشته اکنون با گذشت بیش از نیمی از فصل بیستم برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند تا سوپرجام را برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

حمید مطهری، مربی پرسپولیس در آستانه جدال با تراکتور درباره شرایط تیمش گفت: سوپرجام سر موعد برگزار نشده و اول فصل باید این بازی انجام می شد. الان خودمان را آماده کردیم و برنامه خوبی داریم تا در این بازی موفق شویم. دو تیمی برابر هم قرار گرفتند که قهرمان جام حذفی و لیگ برتر هستند و از اهمیت بالایی دارد. امیدوارم بچه‌ها با تمرکز و نمایش موفق این بازی را به سود خودشان تمام کنند تا جام قهرمانی را به هواداران تقدیم کنیم.

حمید مطهری پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان گفت از بازیکنانش خواسته بدون استرس به مصاف ایران بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس برنات مولینا در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتسال قرقیزستان با تیم ملی ایران در یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های 2024 فوتسال آسیا گفت: برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی پیش رو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: کاری که تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت. از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت

سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان با اشاره به برتری شاگردانش مقابل ژاپن گفت: بدون استرس و فشار برابر ژاپن بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند