Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی باشگاه گل‌گهر سیرجان، صبح امروز و در نشست امیر قلعه‌نویی با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان، دو طرف برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

در این جلسه ضمن بحث و تبادل‌نظر در مورد برنامه‌های پیش روی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، توافق شد تا در دو فصل آینده نیز امیرقلعه‌نویی سرمربی گل‌گهری‌ها باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه در صورت تمایل باشگاه و سرمربی تیم برای ادامه همکاری، این توافق قابل تمدید نیز خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: امیر قلعه نویی تیم گل گهر سیرجان لیگ برتر فوتبال ایران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر

به گزارش "ورزش‌سه"، سال 1402 برای محمد قربانی در مسیر حرفه ای فوق العاده بوده. او علاوه بر درخشش در ترکیب سپاهان که منجر به لژیونر شدن او شد، توانست در آخرین روزهای سال به فهرست تیم ملی هم راه پیدا کند. 
این حضور قابل توجه سبب شده تا در اولین روزهای سال 1403 محمد قربانی در دومین بازی تیم ملی مقابل ترکمنستان در ترکیب اصلی قرار بگیرد و یکی از 11 بازیکنی است که در عشق آباد بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد.
به نظر می‌رسد قربانی در مرکز زمین و در کنار عزت اللهی دو هافبک دفاعی تیم ملی هستند و باید دید این هافبک در امتداد سال خوبی که پشت سر گذاشته، در سال جدید که به تیم ملی رسیده و درل لباس تیم اورنبورگ روسیه چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • چرا امیر قلعه نویی از سوی AFC جریمه شد؟
  • دفاعیه از قلعه‌نویی: او همیشه احترام می‌گذارد
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • درس عبرت قلعه نویی به بیرانوند در عشق‌آباد
  • رجبی: اجازه بدهید تیم ملی کارش را بکند
  • حجم تبادل تجاری ایران و ترکمنستان در حال افزایش است/رئیس جمهور به عشق آباد سفر می‌کند
  • توافق ایران و ترکمنستان برای سفر رئیسی به عشق آباد
  • قلعه‌نویی: بازی روی چمن مصنوعی لذت فوتبال را گرفت
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر