Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@20:52:02 GMT

مطهری: اولویت پرسپولیس، تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۹۹۹۴۹

مطهری: اولویت پرسپولیس، تیم ملی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید مطهری پیش از بازی سوپرجام فوتبال ایران اظهار داشت: این بازی سر موعد برگزار نشد. اول فصل باید انجام می‌شد و این اتفاق افتاد که الان برگزار شود.

وی افزود: خودمان را آماده کردیم و طراحی خوبی برای این بازی داریم تا موفق باشیم. این بازی برای ما خیلی مهم است. جامی است که تک بازی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ظاهر قضیه یک بازی است منتها پرسپولیس در یک لیگ سنگین و تراکتور در جام حذفی قهرمان شدند. در موازات این دو جام، قهرمان قهرمانان باید مشخص شود. اهمیت بالایی دارد و ان‌شاالله بچه های ما با تلاش خودشان بازی خوبی را ارائه می‌دهند تا جام قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم. 

مربی پرسپولیس گفت: آخرین بازی را مقابل ذوب آهن در لیگ برتر کردیم. بعد تیم ما دو تکه شد. تعداد زیادی از بازیکنان ما در اختیار تیم ملی بودند. اولویت ما تیم ملی است. بچه‌های ما در تیم ملی فوق العاده تاثیر گذار و همه جانانه در خدمت تیم ملی بودند. دو سه بازیکن را هم به خاطر تیم ملی از دست دادیم ولی به خاطر نام ایران مهم نیست. 

مطهری تصریح کرد: سعی کردیم در این دو سه روزی که فرصت داشتیم بچه ها را آداپته کنیم. شاید در شروع بازی مثل همیشه هماهنگ نباشیم اما این طبیعی است. ان‌شاالله بچه ها یک بار دیگر نشان می‌دهند که مثل همیشه توانمند هستند.

256 251

کد خبر 1527469

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ برتر بیستم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت

به گزارش ورزش سه بعد از حضور حسین عبدی در راس کادر فنی تیم ملی جوانان حالا فدراسیون فوتبال دنبال تعیین سرمربی جدید برای تیم ملی نوجوانان است.
در این رابطه مجید جلالی مدیر فنی تیم های ملی فوتبال که حالا در مرکز ملی فوتبال حضور مستمر دارد و بر تیم های ملی مختلف در تمام رده های سنی نظارت می کند  در روزهای اخیر جلساتی با حمید مطهری داشت تا او را برای پذیرفتن سمت سرمربیگری تیم ملی نوجوانان مجاب کند که مطهری این پیشنهاد را نپذیرفت.

جلالی و مطهری که از زمان تیم وحدت تهران ارتباط خوبی با هم دارند در کادر فنی تیم هایی مثل سایپا ، پیکان و نساجی همکار بودند و همین ارتباط نزدیک باعث شد تا جلالی پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی نوجوان را به دستیار سابقش ارائه کند اما مطهری نپذیرفت و همچنان در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان مشغول به کار خواهد بود.

با این جود حالا جلالی و فدراسیون فوتبال یک لیست از گزینه های سرمربیگری تیم ملی نوجوانان تهیه کرده اند که بعد از تائید و مصوبه هیات رئیسه مذاکره با این گزینه‌ها پپیش خواهد رفت اما آنچه مشخص است اینکه هنوز هیچ گزینه ای  حتی جدی هم نشده و همه چیز درباره انخاب جانشین عبدی در هاله‌ای از ابهام است.

گفتنی است مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در رده نوجوانان مهرماه برگزار خواهد شد و فدراسیون فوتبال فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی تیم نوجوانان ایران ندارد.

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم تملک شد
  • چشم امیر قلعه و نظارت بر بازی حساس
  • مطهری سرمربیگری تیم ملی نوجوانان را نپذیرفت
  • توضیح بانک شهر درباره خرید سهام پرسپولیس