Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله مصطفی علما روز یکشنبه در دیدار امیر آریانفر معاون عملیات نیروی زمینی ارتش افزود: ارتش قهرمان همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضور فعالی داشته است.
 
وی با اشاره به خدمات گستره ارتش تأکید کرد: به طور قطع این گونه تلاش های بی منت از نگاه مردم بصیر پوشیده نخواهد ماند، اما باید بدانیم خداوند متعال خود جواب این ایثار و تلاش های انسانی را می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

در این دیدار امیر سرتیپ فرهاد آریانفر با تبریک حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای این که همچون گذشته ارتشیان حضور فعالی در این انتخابات داشته باشند، به تمامی سربازان ۲ روز مرخصی تشویقی داده شد تا ضمن دیدار با خانواده های خود با آمادگی و روحیه در انتخابات شرکت کنند. 

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران امام جمعه کرمانشاه ویروس کرونا ارتش جمهوری اسلامی ایران زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر

مراسم رژه نیروهای مسلح استان کرمانشاه به مناسبت روز ارتش با حضور فرماندهان نظامی و مسئولان استان کرمانشاه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح به مناسبت 29 فروردین سالروز تشکیل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور استاندار کرمانشاه و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • وعده صادق بخش کوچکی از توانمندی نظامی ایران بود
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • رژه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد + تصویر
  • دیدار امام جمعه مهریز با فرمانده پادگان ارتش در مهریز 
  • مراسم رژه نیروهای ارتش و مسلح دراصفهان
  • حضور کاظم صدیقی در تریبون نماز جمعه از نگاه دو عضو جامعه روحانیت