Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار پاک‌پور گفت: تیپ انصارالحسین (ع) همدان همواره تکیه‌گاه و بازوی قدرتمند نظام و سپاه است.

 
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری، سردار محمد پاک‌پور در جلسه شورای فرماندهی تیپ انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن بررسی توانمندی‌ها و آمادگی‌های یگان در حوزه‌های مختلف از تلاش و مجاهدت فرمانده و رزمندگان تیپ انصارالحسین (ع) تقدیر کرد و اظهار داشت: تیپ انصار الحسین (ع) مثل همیشه تکیه‌گاه و بازوی قدرتمند نظام و سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی نقش و شاخصه‌های لشکر و تیپ انصار همدان را در دوران جنگ، بی‌مانند توصیف کرد و افزود: در حساس‌ترین عملیات‌ها و مأموریت‌ها در جنگ و پس از جنگ تا امروز از این یگان استفاده شده و به بهترین شکل ممکن نتیجه‌بخش بوده است.
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: آمادگی‌های معنوی و اخلاقی از جمله امتیازات نیرو‌های مخلص این یگان بوده که در کارایی آن‌ها مؤثر بوده است.
وی بسیجیان همدان را دارای ویژگی‌های خاص دانست و اظهار داشت: استان همدان همواره مهد بسیجیان و رزمندگان شجاع، خوش‌فکر، کارآمد و فداکار بوده است.
سردار پاک‌پور با اعلام کسب عنوان برتر تیپ انصارالحسین (ع) در سطح یگان‌های قرارگاه امام حسین (ع) سپاه، این موفقیت را نشانه تلاش و ایثار و خطرپذیری نیرو‌های این یگان دانست.
فرمانده تیپ انصارالحسین (ع) همدان نیز در این جلسه به تبیین آخرین وضعیت آمادگی و رزمی این یگان پرداخت و تأکید کرد: رزمندگان ما در پایان هر مأموریتی بدون احساس خستگی آماده پذیرش مأموریت دیگر بوده‌اند.
سردار، ولی بهاریان گفت: کسب رتبه ممتاز در بین یگان‌های مردم پایه سپاه پاسداران و نیز در سطح قرارگاه امام حسین (ع) توسط تیپ انصارالحسین (ع) افتخاری است که با تلاش شبانه‌روزی و فداکاری رزمندگان و بسیجیان این یگان حاصل شده است.
در پایان نیز سردار پاک‌پور با حضور در مزار مطهر شهدای گمنام تیپ انصارالحسین (ع) به مقام شامخ شهدای عالیقدر ادای احترام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تیپ انصارالحسین تیپ انصارالحسین پاک پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۹۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است

فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه ترکیب پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر اسرائیل وارد کرد گفت: بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در هر جا که اتفاقات بزرگی رخ می‌دهد نخستین روایت‌ها از شما خبرنگاران منتشر می‌شود که شما انتخاب می‌کنید اثر آن اتفاق در سطح بالا باشد یا پایین که جای قدردانی از خبرنگاران را دارد.

وی بیان کرد: درست است که لباس سبز بر تن ندارید، ولی تفکری که مقام معظم رهبری فرمودند خیلی افراد ممکن است در سپاه و بسیج نباشند، ولی فکرسان تفکر بسیجی است و ما قدردان شما هستیم.

مجیدی عنوان کرد: حضرت امام در ابتدای انقلاب با درایت خود دو نهاد بزرگ بسیج و سپاه را با تجربه انقلاب برای حفظ نظام جمهوری اسلامی و با استفاده از ظرفیت مردمی تاسیس کرد، وقتی عملکرد 45 ساله این دو نهاد را بررسی کنیم می‌بینیم که الهامی که به قلب امام افتاد چقدر تاثیرگذار بود.

فرمانده سپاه استان همدان بیان کرد: تشکر دوم را باید از هدایت‌های مقام معظم رهبری دانست، چرا که اگر سپاه توانسته به حدی برسد که در منطقه به این اندازه اثرگذار باشد، حاکی از نگاه رهبری و رهنمودهای ایشان است و اگر امروز سپاه بازدارندگی را در کشور ایجاد می‌کند، نتیجه این هدایت‌ها است.

وی با اشاره به تبریک سالروز تاسیس سپاه اعلام کرد: وعده صادق این حماسه بزرگی که رخ داد امید را در دل مستضعفان، جبهه مقاومت و مردم زنده کرد، حرکت بی نظیری در جهان بود که رسانه‌های بیگانه از انعکاس آن خودداری می‌کنند.

مجیدی با بیان اینکه مردم در قلب رژیم صهیونیستی و کشورهای بزرگ نظیر آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشورهای بزرگ معترض هستند افزود: اگر سال‌ها پول هزینه می‌کردیم به این هدف بزرگ نمی رسیدیم با انتقامی که گرفته شد خداوند عنایت کرد و قلب‌های مردم به این سمت و سو آمد.

مشابهات عملیات وعده صادق با والفجر 8

فرمانده سپاه استان همدان گفت: اتفاقی که در عملیات وعده صادق رخ داد مشابهتی را در عملیات والفجر 8 داشت و زمانی که این عملیات اتفاق می‌افتاد و ما تجهیزات، امکانات و نیرو را به پای کار بردیم کارشناسان نظامی که دار و دسته رژیم استکبار جهانی را پشتیبانی می‌کند، اظهار نظر کردند که در منطقه اروندرود و فاو عراق ایران محال است که بتواند عملیات انجام دهد و در کمال ناباوری آنها عملیات والفجر 8 و پیروزی بزرگ اتفاق افتاد.

مجیدی عنوان کرد: بعد از عملیات رژیم صهیونیستی و مورد اصابت قرار گرفتن کنسولگری ایران در دمشق رهبری فرمودند که انتقام باید گرفته شود و رژیم صهیونیستی، ناتو و 20 کشور پشتیبانش تصورشان این بود که ایران به هیچ عنوان عملیات نظامی انجام نمی دهد و اگر این نیت را داشته باشد عملیات ضعیف توسط کشورهای منطقه انجام می دهد.

وی گفت: وقتی توسط مسئولان نظام تدبیر شد که باید از آنجایی که مورد اصابت قرار گرفتیم به دشمن تهاجم شود در کمال ناباوری آنها عملیات بزرگ رقم خورد که ساعت‌ها بر روی زمان و نحوه انجام آن برنامه ریزی شد و این در حالی بود که رژیم صهیونیست در آماده باش صددرصد بودند و تمام ظرفیت‌های اطلاعاتی و تجهیزاتی خود را پای کار آوردند تا جلوی حرکت جمهوری اسلامی ایران را بگیرند که اراده خداوند بر این بود که ضربه به رژیم غاصب زده شود.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه در عملیات‌های دفاع مقدس سعی می‌کردیم زمان و مکان عملیات‌ها لو نرود افزود: ولی در اینجا کاملا آشکار بود و پهپادهای ایران در آسمان مقابل دیدگان همگان حرکت کردند و دو اتا سه ساعت زمان برد تا به سمت رژیم غاصب رسید.

مجیدی اعلام کرد: ترکیب پیش‌بینی نشده پهپاد و موشک ضربه مهلکی را بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد کرد و مدیون شهدای بزرگ کشورمان هستیم.

وی عنوان کرد: شهید تهرانی مقدم به خانواده خود بیان کردند اثر کار ما 20 تا 30 سال آینده مشخص می‌شود و اکنون خواسته عمومی مردم بود تا این انتقام گرفته شود و دشمنان اسلام به دست فرزندان شهدا و اسلام سیلی خوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • راز لبخند سردار حاجی‌زاده در نماز عید فطر فاش شد + فیلم
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • یادواره سردار شهید «صالح میری» در شهرستان بدره برگزار شد
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است
  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان