Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهلت خوداظهاری داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور از امروز ۳۰ خرداد ماه آغاز شد.

به گزارش برنا؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ دارند، می‌توانند از امروز یکشنبه ۳۰ خردادماه با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری اقدام کنند.

این سامانه ویژه داوطلبانی است که دچار بیماری کرونا شده‌اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری یا در منزل قرنطینه هستند)؛ این دسته از داوطلبان می‌توانند فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را بارگذاری کنند.

سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محل آزمون آن‌ها را در محل امن مورد تأیید وزارت بهداشت در شهر‌های محل برگزاری آزمون تعیین می‌کند و نتیجه را از طریق شماره تلفن همراه اعلام شده به اطلاع داوطلبان می‌رساند.

 

شایان ذکر است برای جلوگیری از خروج داوطلبان از شهر محل سکونت خود تعداد حوزه های برگزاری آزمون سراسری از ۳۹۲ شهرستان در سال گذشته به ۴۱۴ شهرستان افزایش یافته است.

کنکور سراسری ۱۴۰۰ در روز‌های ۹ تا ۱۲ تیر ماه با یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۵۲ داوطلب برگزار می‌شود. توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون از ۶ تیر ماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روابط عمومی سازمان کنکور سازمان سنجش آموزش کشور بیمارستان ویروس درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت شماره تلفن سازمان سنجش کرونا خوداظهاری کنکور سازمان سنجش آموزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این آزمون تنها در پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود و پایه‌های دوازدهم آزمون شبه نهایی ندارند.
عباس سلطانی افزود: آزمون شبه نهایی باهدف آمادگی دانش‌آموزان با آزمون‌های شبه نهایی و فرایند برگزاری این آزمون‌های اجرایی می‌شود.


وی گفت: طراحی سؤالات از طریق مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش صورت‌گرفته و دبیرخانه‌های دروس مختلف در استان‌ها طراحی را عهده‌دار هستند.

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ابراز داشت: ثبت‌نام برای ترمیم نمره و ایجاد سابقه از روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه و به مدت ۱۰ روز فعال است و داوطلبین می‌توانند از طریق سامانه my,medu,ir اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز نام‌نویسی جاماندگان در نوبت دوم کنکور سراسری
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • آغاز آزمون شبه نهایی در پایه‌های دهم و یازدهم
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • هشدار سازمان سنجش درباره استفاده از ابزارهای تقلب در کنکور
  • رئیس شورای حفاظت آزمون‌: هیچ کنکوری متقلبی وارد دانشگاه نمی شود
  • امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی است