Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، محمد حسن ذیبخش در گفتگو با فارس در باره گفته‌های امروز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر شیوع شدید ویروس کرونای هندی در مسکو اظهار داشت: در حال حاضر ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغیه‌ای مبنی بر توقف پروازها به مسکو به سازمان هواپیمایی کشوری نداشته است.

وی ادامه داد: ساز‌مان هواپیمایی کشوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله ‌با کرونا در مورد پروازها است و در صورت صدور ابلاغیه این ستاد ‌در مورد پروازهای مسکو، پروازهای کشورمان در این مسیر لغو خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: در حال حاضر شرکت هواپیمایی ماهان به مسکو پرواز دارد.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امروز در نامه‌ای به علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون وزیر بهداشت ‌گفته است: «با توجه به گزارشات واصله از کشور روسیه در خصوص شیوع بیماری کووید ۱۹ ضروری است، موضوع توقف پروازها به مقصد مسکو و بالعکس سریعا در جلسه کمیته امنیتی ـ اجتماعی ستاد ملی کرونا مطرح و تصمیمات فوری اتخاذ گردد.»

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پروازهای مسکو کرونای هندی ویروس کرونا کووید ۱۹ ستاد ملی مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است

جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی برقرار است گفت: صبح امروز برای ساعاتی با توجه به افزایش امنیت، پروازها با تاخیر مواجه شده بودند که همزمان با برداشته شدن محدودیت ها پروازها به حالت عادی بازگشتند.

وی افزود : در حال حاضر تنها پروازهای دبی، امارات و شارجه به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی فرودگاه ها با مشکل و تاخیر مواجه است که بلافاصله بعد از عادی شدن شرایط پروازها برقرار می شود.

او تاکید کرد: به تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز به مقاصد دبی و کشورهای جنوبی دارند اعلام کرده ایم که آخرین وضعیت پروازی را به مسافران خود اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد/باطل شدن پروازها تا ۱۰ صبح
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • پروازهای دبی از سرگرفته شد
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد