Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@07:04:40 GMT

یورو ۲۰۲۰| مشخص شدن ترکیب سوئیس و ترکیه

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۰۵۹

یورو ۲۰۲۰| مشخص شدن ترکیب سوئیس و ترکیه

ترکیب ۱۱ نفره تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و ترکیه مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال سوئیس و ترکیه در حالی در آخرین بازی خود در گروه A مسابقات یورو 2020، از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه المپیک شهر باکو به مصاف هم می‌روند که برای زنده نگه داشتن امیدهای‌شان برای صعود به دور بعد به برد در این دیدار نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر پتکوویچ سرمربی سوئیس و شنول گونش سرمربی ترکیه ترکیب‌های زیر را برای شروع این بازی در نظر گرفته‌اند:

سوئیس: یان زومر، سیلوان ویمدر، نیکو الودی، مانوئل آکانجی، بریل امبولو، رمو فروئلر، هریس سفروویچ، گرانیت ژاکا، ریکاردو رودریگس، استیون زوبر و ژردان شکیری.

ترکیه: اورجان چاکر، مهمت زکی چلیک، مریح دمیرال، چالار سویونجو، اوزان توفان، جنگیز اوندر، هاکان چالهان‌اوغلو، بوراک یلماز، عرفان جان کاهوِچی، کان آیهان و مرت مولدور.

قضاوت این بازی برعهده اسلاوکو وینچیچ از اسلوونی است.

یورو 2020| اعلام اسامی داوران روز دوم دور پایانی مرحله گروهی

در همین گروه در دیداری همزمان تیم‌های ایتالیا و ولز در ورزشگاه المپیکو شهر رم به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورو 2020 تیم های فوتبال ترکیه ۸ ۳۸ درصد ۳ ۴۵ درصد یورو 2020 تیم های فوتبال ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های بسکتبال با ویلچر شانس مجددکسب سهمیه پارالمپیک که روز یکشنبه به پایان مرحله مقدماتی رسید امروز دوشنبه با برگزاری دیدارهای مرحله حذفی به پایان می رسد.

در این روز از مسابقات و بر اساس رده بندی تیم ها در دو گروه مقدماتی، چهار دیدار برگزار می شود تا با اختصاص چهار سهمیه به تیم های برنده، تکلیف تیم های پارالمپیکی مشخص شود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که در مرحله مقدماتی مقابل فرانسه و هلند شکست خورد و نتیجه دیدار برابر کانادا را به سود خود رقم زود، به مصاف آلمان می رود. شاگردان محمدرضا دستیار در صورت پیروزی صاحب سهمیه می‌شوند.

برنامه کامل دیدارهای روز پایانی مسابقات بسکتبال باویلچر شانس مجدد کسب سهمیه پارالمپیک به شرح زیر است:

* هلند - کلمبیا
* ایران - آلمان
* ایتالیا - کانادا
* فرانسه - مراکش

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در صورت پیروزی برابر آلمان و کسب سهمیه، باید تاییدیه کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام را دریافت کند تا وارد کاروان ورزش ایران شود.

کمیته ملی پارالمپیک بر اساس سیاست های مصوب، در مورد تیم ها و ورزشکاران دارای سهمیه برای اعزام قطعی به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس تصمیم گیری می کند.

بسکتبال با ویلچر ایران طی ۱۴دوره قبلی بازی های پارالمپیک در چهار دوره شرکت کرده است. تیم ملی ایران اولین بار در بازی های ۲۰۰۴ آتن شرکت کرد و به عنوان نهم دست یافت. این تیم در بازی های ۲۰۰۸ پکن هشتم شد و در بازی های ۲۰۱۶ ریو هم به عنوان دهم دست یافت. تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در بازی های ۲۰۲۰ توکیو صاحب جایگاه نهمی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به مصاف آلمان می‌رود
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مشخص شدن رقبای فرنگی‌کاران ایران در قهرمانی آسیا
  • قرعه کشی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ حریفان فرنگی کاران ایرانی مشخص شدند
  • مایورکا - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی میلان برای بازی با ساسولو
  • مونشن گلادباخ - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • عکس| دلیل حضور قلعه نویی در ترکیه مشخص شد