Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 مرحله هفتم از مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک قهرمانی جهان از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه - 30 خرداد) در پیست «پل ریکارد» فرانسه با پیشتازی مکس فرستاپن راننده هلندی تیم ردبول آغاز شد.

این گرندپری با قهرمانی مکس فرستاپن با زمان یک ساعت و 27 دقیقه و 25 ثانیه و 77 صدم ثانیه به پایان رسید. پس از این راننده هلندی، لوئیس همیلتون از مرسدس و سرجیو پرز از ردبول، دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمانی فرستاپن در حالی رقم خورد که در دور آخر از همیلتون، سبقت گرفت. او در گرندپری قبلی در موناکو هم قهرمان شده بود.

نیکولاس لطیفی راننده کانادایی تیم ویلیامز در گرندپری فرانسه، هفدهم شد.

براساس این گزارش، یک امتیاز سریع‌ترین دور هم به فرستاپن رسید.

فرستاپن در رده‌بندی کلی با 131 امتیاز اول است و همیلتون با 119 و سرجیو پرز با 84 امتیاز، دوم و سوم هستند.

دو گرندپری بعدی در پیست‌ ردبول رینگ اتریش برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرمول یک همیلتون گرندپری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره رقابت پرسپولیس و استقلال در مسیر قهرمانی لیگ برتر اظهار کرد: هر دو تیم شرایط بسیار خوبی را برای رسیدن به قهرمانی دارند. تمرکز زیاد برای کسب قهرمانی همراه با بازی‌های با کیفیت می‌تواند تیمی را به قهرمانی برساند. باید دید در ادامه راه کدامیک از این دو رقیب سنتی می‌توانند شرایط را به سود خود حفظ کنند تا به قهرمانی برسند.  

پرسپولیس می‌تواند دوباره فاتح سه گانه شود

وی در خصوص اینکه پرسپولیس در دو جبهه می‌جنگد و علاوه بر لیگ برتر در جام حذفی حضور دارد ولی استقلال همان دور اول توسط مس رفسنجان از گردونه مسابقات خارج شد، عنوان کرد: پرسپولیس برای هر دو جام نیاز به تمرکز دارد. باید بازی به بازی پیش رفت و فرصت قهرمانی در دو جام را حفظ کرد. قطعاً با تمرکز کامل پرسپولیس می‌تواند به قهرمانی برسد، چون این ظرفیت در تیم وجود دارد. دقت بالا ضریب موفقیت پرسپولیس را افزایش می‌دهد و رسیدن به هر دو جام ممکن است. باید دقیق، منظم و با برنامه پیش رفت تا بار دیگر فاتح سه گانه باشد.  

پرسپولیس از هدفش دور نشود

پیشکسوت تیم پرسپولیس در خصوص اینکه امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال گفته VAR نباشد پرسپولیس از داوری منتفع می‌شود تصریح کرد: این جور صحبت‌ها جایی در فوتبال حرفه‌ای ندارد. با تلاش و برنامه‌ریزی می‌توان موفق شد. در فوتبال حرفه‌ای تخریب رقیب سنتی و تهییج و به هم ریختن تماشاگران رقیب منسوخ شده است. به جای آنکه تمرکز خود را روی ارتقای سطح فنی تیم خود بگذاریم روی حواشی و مسائل متفرقه می‌گذاریم تا از لحاظ روحی تیم حریف را به هم بریزیم. این جور صحبت‌ها برای فوتبال ما مضر است و تیم پرسپولیس تمرکز خود را روی هدفش بگذارد و کوچک‌ترین توجهی به چنین صحبت‌هایی نکند. نیازی به واکنش و عکس‌العمل نیست، چون اگر در مقام پاسخگویی برآید از هدفش دور می‌شود و این خواسته حریف است. در فوتبال روز دنیا چنین مسائلی جایز نیست و رد شده است.

آدم‌های ضعیف به دنبال مطرح شدن هستند

وی ادامه داد: ما حتی یاد نگرفتیم تا رفتار‌های خوبی که در سطح اول فوتبال دنیا از طریق تلویزیون می‌بینیم الگو قرار دهیم. فقط یاد گرفتیم تا تخریب و به‌هم ریختن حریف را مدنظر قرار دهیم و با ساختن حاشیه خودمان را مطرح کنیم. آدم‌های ضعیف با چنین حرف‌هایی خود را مطرح می‌کنند و خودنمایی می‌کنند تا بار دیگر دیده شوند. در بالاترین سطح فوتبال دنیا بسیار موقرانه رفتار می‌شود و تیم‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. شخصیت بازیکنان، مربیان، پیشکسوتان و مدیران را از سطح اول دنیا الگوبرداری کنیم. ما یاد گرفته‌ایم از این و آن ایراد بگیریم و حاشیه سازی کنیم. در خیال خام خود هم فکر می‌کنیم خیلی کار خوبی کرده‌ام و بهره‌برداری لازم را از اتفاقات برده‌ایم.  

گل ۴۵ متری به استقلال چه ربطی به وزیر دارد؟

درخشان تاکید کرد: هر کسی که این جوری نگاه می‌کند نگاه شخصی‌اش است و به آن احترام می‌گذاریم ولی وقتی از ۴۵ متری به گل استقلال می‌زنند این هم به وزیر ربط دارد. اینجا وزیر چه نقشی دارد، او گفته از آن فاصله گل بخورید؟ می‌خواهند صورت مسئله را پاک کنند و قهرمانی‌ها را به وزیر ورزش ارتباط دهند ولی مردم خوشبختانه عاقل هستند، می‌بینند و تشخیص می‌دهند که کدام تیم استحقاق قهرمانی داشته است. با گفتن این حرف‌ها باری به فوتبال ما اضافه نمی‌شود و به تیمی جام نمی‌دهند. فقط حاشیه‌ها را افزایش می‌دهید و حواشی هیچ‌گاه به فوتبال ما کمک نکرده است. به تیم ملی هم لطمه زده، چون به جای توسعه فوتبال زبان‌مان را توسعه داده‌ایم. حرف‌هایی زده شده که یک سر سوزن به فوتبال ما کمک نکرده و می‌تواند لطمه‌های بیشتری بزند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی
  • اشک شوق هاکان چالهان اوعلو پس از فتح اسکودتو با اینتر / عکس
  • فرمول یک چین ۲۰۲۴؛ پیروزی ورستپن و افتخار برای نوریس
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱
  • رئال مادرید فاتح ال‌کلاسیکوی جذاب و پرگل/ بارسلونا از قهرمانی ناامید شد
  • قهرمانی ۱۰نفره فاینورد؛ یک جام هلندی دیگر برای جهانبخش
  • «فرستاپن» فاتح گرندپری چین شد
  • فرمول یک| فرستاپن فاتح گرندپری چین شد
  • درخشان:پرسپولیس دوباره می تواند فاتح سه گانه شود/ وزیر ورزش گفت استقلال از 45 متری گل بخورد؟
  • راسل: زمان را فدای آینده می‌کنیم