Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@14:32:32 GMT

برق سازمان های پرمصرف در تهران قطع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۲۰۹

برق سازمان های پرمصرف در تهران قطع شد

ایسنا: به نقل از وزارت نیرو، حسین صبوری از ساختمان‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی، سازمان شهرداری‌های کشور، سازمان میراث فرهنگی، شرکت پتروشیمی اراک، بانک ملت، بانک کشاورزی و شرکت ملی نفتکش ایران به عنوان برخی از اداره هایی که امروز مشمول قطع برق شده‌اند نام برد و افزود: از آن جا که بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، طی روزهای آتی انتظار افزایش بیشتر دمای هوا را داریم ضروری است تمامی مشترکان حداکثر صرفه‌جویی ممکن را در مصرف برق به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه در ادامه برخورد با اداره های پرمصرف، امروز نیز برق ۵۷ دستگاه اجرایی در تهران قطع شد، گفت: مهم‌ترین کمکی که مشترکان بخش خانگی می‌توانند به ما در تامین برق کنند، خودداری از استفاده همزمان از وسایل برقی پرمصرف به‌ویژه در ساعات ۱۲ تا ۱۸ است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ همچنین از اداره ها و صنایعی که همکاری مناسبی در مدیریت مصرف برق دارند قدردانی کرد و یادآور شد: گزارش عملکرد ادارات در حوزه مدیریت مصرف برق به شکل هفتگی، تهیه و به استانداری تهران ارسال می‌شود.

صبوری در همین راستا از ادارات و دستگاه‌های اجرایی پایتخت خواست تا به‌منظور جلوگیری از بروز خاموشی احتمالی به‌ویژه در بخش خانگی شهر تهران، اجرای مصوبات هیات وزیران در خصوص مدیریت مصرف برق را جدی بگیرند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مصرف برق مصرف برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟

در ۳۱ ماه گذشته که از فعالیت زاکانی به عنوان شهردار تهران می‌گذرد، تعداد اتوبوس‌‌ها از ۱۸۰۰ به بیش از ۳۰۰۰ دستگاه افزایش یافت، این در حالی است که با قراردادهای در دست اجرا، تا پایان سال به تدریج ۵۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی نیز وارد این ناوگان خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از 31 ماه پیش که علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران فعالیت خود را آغاز کرد، شهروندان در انتظار بودند تا روند تغییر و تحول در شهر به‌ویژه در حوزه حمل و نقل عمومی که وضعیت بحرانی را سپری می‌کرد آغاز شود. 

در همین راستا به تدریج اقداماتی برای بهبود وضعیت این حوزه صورت گرفت تا زخم‌های کهنه حمل و نقل عمومی به‌ویژه اتوبوسرانی التیام پیدا کند. 

برای اینکه شهر تهران در حوزه اتوبوسرانی با مشکل مواجه نباشد حداقل به 7 تا 9 هزار دستگاه اتوبوس نیاز دارد و دوره پنجم مدیریت شهری، اتوبوسرانی را با حدود 1800 دستگاه به مدیریت فعلی تحویل داد بنابراین مدیریت شهری، شرایط دشواری برای جبران این عقب ماندگی در پیش داشت. 

با این حال با عقد قراردادهایی نسبت به تولید و اورهال اتوبوس‌ها اقدام شد و مدیریت شهری توانست در 31 ماه گذشته 826 دستگاه اتوبوس نو وارد خطوط کند و 428 دستگاه اتوبوس را اورهال کند؛ این در حالی است که اورهال 113 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در دست انجام است. 

2500 اتوبوس در نیمه اول 1403 وارد ناوگان تهران می‌شود

بدین ترتیب تعداد اتوبوس‌های فعال در شهر تهران به بیش از 3000 دستگاه اتوبوس رسید، این در حالی است که سال جاری، سال طلایی در حوزه حمل و نقل به ویژه در حوزه اتوبوسرانی خواهد بود و شهروندان تا پایان سال، به صورت ملموس اتوبوس‌های برقی را در شهر مشاهده خواهند کرد چراکه 2500 دستگاه اتوبوس برقی از محل قرارداد مذکور به تدریج وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهد شد.

علاوه براین،  طبق قراردادی که با تولیدکنندگان داخلی منعقد شده، 2500 دستگاه اتوبوس نیز از این طریق وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران می‌شود بنابراین با اتوبوس‌های چینی جمعاً 5000 دستگاه اتوبوس به اتوبوس‌های تهران اضافه می‌شود و شهروندان می‌توانند یک نفس راحت در حوزه اتوبوسرانی بکشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • صنایع و سازمان‎ها قسمتی از برق مصرفی را خودشان تولید کنند
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی‌کند/ پرمصرف ها نقره داغ می‌شوند
  • تعرفه برق مشترکان خانگی تغییر نمی کند/ پرمصرف ها نقره داغ می شوند
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی
  • بومی سازی کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مدیریت هوشمند مصرف آب و گاز با کنتورخوان از راه دور ایران‌ساخت
  • مدیریت مصرف آب و صرفه جویی در فصل گرم سال