Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن یزدانی پر امیدترین کشتی گیر ایران در المپیک و شاید پر امیدترین مرد کاروان ورزش ایران باشد اما او در مسابقات المپیک برابر مردی خواهد ایستاد که 2 بار او را شکست داده است

هرچند دیوید تیلور 30 ساله در مسابقات جهانی تنها طلای 2018 را دارد اما او در 50 کشتی رسمی آخر خود شکست نخورده و در این مدت 2 بار هم حسن یزدانی را شکست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، در وزن 86 کیلوی المپیک برای کشتی آزاد ایران، حسن یزدانی 3 طلای المپیک و جهانی برده است. حریف او دیوید تیلور تا به حال هشت مبارزه با ایرانی ها انجام داده و 7 بار برنده شده و تنها باخت او برابر احسان لشگری بوده است.

فهرست مبارزات او برابر ایرانی ها عبارت است از:

رضا افضلی؛ برد 7-5 بهمن تیموری؛ برد با ضربه فنی احسان لشگری؛ باخت با نتیجه 10-0 وحید شاه محمدعلیزاد؛ برد با نتیجه 6-2 علیرضا کریمی؛ برد با حساب 12-6 حسن یزدانی؛ برد با ضربه فنی علیرضا کریمی؛ برد با نتیجه 3-1 حسن یزدانی؛ برد با نتیجه 11-6

نکته این که البته حسن یزدانی هم بعد از باخت برابر دیوید تیلور در سال 2018 در 29 مسابقه رسمی بین المللی و داخلی هیچ وقت برابر کسی بازنده نبوده است. او در این مدت نشان داده آمادگی روانی را برابر حریفان دارد اما متاسفانه در 6 وزن المپیکی هم آمریکایی ها حساب زیادی روی دیوید تیلور و کایل اشنایدر باز کرده اند و با کم شدن تعداد اوزان کیفیت ملی پوشان حاضر در هر کشور اضافه می شود. با وجود اینکه در مسابقات المپیک آمریکایی ها جیدن کاکس و جردن باروس و ایران علیرضا کریمی را در اختیار نخواهند داشت اما با این حال امیدواریم پر شانس ترین قهرمان ایران در مسابقات المپیک با برد برابر همه حریفان دومین مدال طلای المپیکی خود را به دست آورد.

اخبار داغ 

مریم14 ساله 2 بچه نامشروع دارد / تجاوز از 10 سالگی در خانه مادربزرگ + عکس میان عزیزی خادم و دراگان اسکوچیچ در منامه چه گذشت؟ راز دلخوری رییس فدراسیون از سرمربی تیم ملی پیشروی فرهاد مجیدی تا پشت در اتاق وزیر ورزش / پشت پرده افشاگری تازه سرمربی استقلال پیشنهاد 30 میلیارد تومانی باشگاه لیگ برتری به علی کریمی به کلاس درس یورو خوش آمدید؛ چرا اسپانیا با مالکیت 82 درصدی گل نزد؟ با رهبر جدید رئال مادرید آشنا شوید؛ ورود به دوران پسا راموس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیوید تیلور حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد

به گزارش همشهری آنلاین دیوید تیلور چهره شاخص کشتی آمریکا و دارنده ۴ طلای جهان و المپیک که رقابت او با حسن یزدانی طی سال های اخیر طرفداران زیادی در ایران و جهان داشت، ۴ روز پیش در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ناباورانه مقابل آرون بروکس کشتی‌گیر ۲۳ ساله آمریکایی و دارنده مدال طلای امیدهای جهان ۲۰۲۳ دو مرتبه شکست خورد و حضور در المپیک پاریس را از دست داد.

حذف تیلور از المپیک بازتاب زیادی داشت و بسیاری از طرفداران کشتی در انتظار واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور بودند.

طبق اطلاعات یزدانی که پس از انجام عمل جراحی تمرینات خود را در جویبار پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد، از حذف دیوید تیلور ابراز ناراحتی کرده و گفته است: دوست داشتم بار دیگر با تیلور در المپیک رقابت کنم. حضور کشتی گیرانی مثل تیلور و عبدالرشید سعدالله یف یا جردن باروز باعث افزایش هر چه بیشتر اعتبار کشتی در المپیک می شد. در نبود این نفرات زیبایی کشتی در المپیک کمتر می شود.

در حال حاضر ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم ایران انتخاب نشده و تعیین تکلیف این وزن به وضعیت مصدومیت یزدانی و تصمیم نهایی کادر فنی برای برگزاری مسابقه انتخابی دارد.

کد خبر 846977 برچسب‌ها ویژه ورزشی حسن یزدانی -کشتی

دیگر خبرها

  • حذف دیوید تیلور استرس را از روی حسن یزدانی برداشت
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور
  • واکنش حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • ناراحتی پادشاه از غیبت دیوید تیلور در المپیک؛ حسن یزدانی: زیبایی کشتی کمتر شد!
  • واکنش غیرمنتظره حسن یزدانی به حذف تیلور | اعتبار کشتی در المپیک کم شد
  • واکنش حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • شکست دیوید تیلور به نفع حسن یزدانی نیست!
  • دیوید تیلور عددی نبود!