Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:05:54 GMT

۱۰ کشته در یک تصادف در آلابامای آمریکا

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۰۰۲۶۶

۱۰ کشته در یک تصادف در آلابامای آمریکا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام رسمی به رسانه‌های محلی از جان‌باختن ۱۰ فرد در تصادف دو وسیله نقلیه به‌دلیل طوفان در «آلاباما» در آمریکا، خبر داده است.

اسامی افرادی که در این حادثه جان باختند، منتشر نشده است، اما مقامات از کشته شدن ۹ کودک در جریان این تصادف خبر داده و گفته‌اند احتمالا به‌دلیل رطوبت جاده‌ای این سانحه اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعداد مجروحان در این حادثه مشخص نیست. روز شنبه به وقت محلی طوفان گرمسیری جنوب شرقی آمریکا را فراگرفت که باعث جاری شدن سیل و گردباد‌های شدید در این منطقه شد.

در جریان این حادثه یک پدر ۲۹ ساله و دختر ۹ ماهه‌اش نیز جان‌باختند. در این حادثه یک اتوبوس حامل چندین دختر مدرسه‌ای و یک ون بایکدیگر برخورد کردند. راننده اتوبوس ماشین را به کناری گرفت و خودش توانست در این حادثه سالم بماند.

دخترانی که در این حادثه جان‌باختند بین ۴ تا ۱۷ سال سن داشتند. تاکنون اسامی آن‌ها منتشر نشده است، زیرا عده بسیاری در حال حاضر مجروح شدند و در حال درمان هستند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلابامای آمریکا طوفان در آمریکا تصادف مرگبار حوادث طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، در پی فروریختن یک ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا، پایتخت اتیوپی، دست کم هفت نفر جان باختند.

براساس اعلام رسانه‌های محلی، این ساختمان مسکونی روی ساختمانی که در پشت آن واقع شده بود، فرو ریخت و هفت نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

هنوز جزئیاتی دیگری درباره شمار دقیق قربانیان، دلیل حادثه و سایر خسارات وارده، منتشر نشده است.

کد خبر 6087427

دیگر خبرها

  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم