Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروانه رضاقلیزاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: در راستای گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت امام رضا(ع)، دهه کرامت و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، روز سه شنبه اول تیرماه عضویت در کلیه کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

وی افزود: علاقمندان به عضویت رایگان می‌توانند عدد ۱ به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کنند و با دریافت کد تخفیف جهت تکمیل عضویت به کتابخانه مورد نظر در سراسر استان مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل تصریح کرد: مهلت استفاده از کد دریافت شده جهت عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان تا ۳ ماه آینده می‌باشد.

رضاقلیزاده با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در گرامیداشت دهه کرامت، بیان داشت: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نشست‌های کتابخوانی، جمع‌خوانی و محفل شعر و ادب به صورت مجازی در سطح کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: توسعه چشمگیر برنامه‌های فرهنگی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از زمان شیوع ویروس کرونا در دستور کار کتابخانه های عمومی استان قرار گرفته است و در این راستا اقدامات موثری صورت گرفته است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل بیان کرد: تبدیل کتابخانه‌های عمومی به پایگاه های فرهنگی در جامعه از سیاست‌های محوری است که در راستای تحقق این سیاست مهم، برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برای کتابخانه‌های عمومی استان تعریف شده است.

وی گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان زیرساخت توسعه فرهنگی نقش خطیری در در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که امروز این موضوع مهم باید بیشتر مورد توجه خانواده‌ها، دستگاه‌ها و نهادها قرار گیرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: کتابخانه های عمومی کتاب امام رضا کتابخوانی عضویت رایگان کتابخانه های عمومی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۰۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور

   به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیشابور گفت: شهرستان نیشابور هشت باب کتابخانه عمومی نهادی و چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی دارد که بیش ۱۷ هزار عضو فعال جذب کتابخانه های عمومی شده اند.     محمد رضا مقدم پاشا گفت : تعداد منابع اطلاعاتی کتابخانه های شهرستان نیشابور بیش از  ۱۹۸ هزار نسخه کتاب است.    رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نیشابور تصریح  کرد: کتابخانه های عمومی شریعتی، غدیر،وکیلی، نظیری، زنده یاد فهیمه زینلی، زنده یاد یاسر علی آبادی در شهر نیشابور و کتابخانه های شیخ فریدالدین عطار روستای برزنون و پرفسور صادقی شهر چکنه  هشت باب کتابخانه عمومی نهادی  و کتابخانه های کانون فرزندان امام(ره) ،شهید مطهری ،خیام  و که بازنشستگان بصورت مشارکتی  در شهرستان نیشابور  فعال هستند .  

دیگر خبرها

  • جشن قرقیعان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی در اهواز برگزار شد (فیلم)
  • مراجعه بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کتابخانه های عمومی نیشابور
  • عضویت ۴۰ هزار نفر در کتابخانه‌های لرستان
  • اهدای بیش از یک هزار و ۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو در ملایر
  • جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در روستای سرمازغ هرمزگان
  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در بندرعباس + تصاویر
  • برپایی افطاری خیابانی به مناسبت ولادت کریم اهلبیت در پارک ساحلی غدیر بندرعباس+عکس
  • توزیع نان رایگان در سلسله